2008-06-11, 19:21
Medlem
feldgraus avatar
Odes får en tillsägelse för 0.06. Vill du diskutera mina beslut som moderator får du skicka ett PM. Vänligen rensa din PM-box så att jag har möjlighet att svara i så fall. /MOD

/feldgrau
2008-06-12, 01:16
Medlem
P.Gs avatar
Intressant att se att Zlatan-hatarna tar till "men han var ju dålig resten av matchen!". När han tidigare gjorde bra, mn mållösa matcher (som t.ex. mot Danmark) hette det: "men en anfallare ska ju göra mål!". Hur ska ni ha det?
2008-06-12, 04:36
Medlem
Trillskes avatar
Han var ju inte ens "dålig resten av matchen". Han var otroligt stabil.. Bollen är verkligen klistrad vid fötterna på honom, oavsett hur många motståndare som är där. Helt otrolig kombination av fysik/teknik. Han är lite av fotbollens Ovechkin.

Började väl kanske förvinna lite i andra, men då small det ju istället som sagt.

Individuellt var iof hela Sverige grymt bra. Börjar få lite 2004-vibbar här.
2008-06-12, 10:21
Medlem
bitternas avatar
Citat:
Intressant att se att Zlatan-hatarna tar till "men han var ju dålig resten av matchen!". När han tidigare gjorde bra, mn mållösa matcher (som t.ex. mot Danmark) hette det: "men en anfallare ska ju göra mål!". Hur ska ni ha det?

Om han ska va den stora världsstjärna alla säger han är så
måste han spela fantastiskt samt göra mål och det i match efter match.

Han var godkänd mot Grekland,gjorde ett otroligt mål och spelade skapligt.
Betyg 3+

Men jag kräver ändå lite mer för att kalla han världsstjärna.
2008-06-12, 11:43
Medlem
Linkzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitterna
Jag hatar blattar i allmänhet och Zlatan i synnerhet.

Och så säger Zlatanhatare att man inte ska spela rasistkortet...
2008-06-12, 14:01
Medlem
Maniks avatar
Otroligt nog accepteras han som en av de bästa i världen överallt, förutom i sitt eget hemland. Hur mycket mer har han att bevisa? Med risk av att använda ett uttjatat ord; Jävla Jante-Sverige.
Senast redigerad av Manik 2008-06-12 kl. 14:14.
2008-06-12, 14:06
Medlem
funerals avatar
Citat:
Om han ska va den stora världsstjärna alla säger han är så
måste han spela fantastiskt samt göra mål och det i match efter match.
Alltså finns det inga världsstjärnor
2008-06-12, 14:16
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Otroligt nog accepteras han som en av de bästa i världen överallt, förutom i sitt eget hemland. Hur mycket mer har han att bevisa? Med risk av att använda ett uttjatat ord; Jävla Jante-Sverige.

Hade han hetat Kurt Svensson, varit blond och haft en mindre näsa så hade nog alla hyllat honom. Tyvärr så verkar inte så många svenskar klara av att han inte är "helsvensk" och därför lär han nog aldrig bli accepterad som en av de bästa i välrden av dessa personer, oavsett hur bra han än spelar så kommer de att hitta något att klaga på.
2008-06-12, 14:27
Medlem
BassInYoFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Otroligt nog accepteras han som en av de bästa i världen överallt, förutom i sitt eget hemland. Hur mycket mer har han att bevisa?
Ja det kan man fråga sig. Avundsjuka och jantelagsivrande idioter finns det tyvärr alltid i det här landet som inte kan se bortom sitt agg mot Zlatan. Och då spelar det nog ingen roll alls hur bra han än är på en fotbollsplan. Det sitter rotat i skallen på många svenskar, det här fenomenet "du ska inte tro att du är något". Speciellt inte om man är blatte i Sverige.

Newsflash för er Zlatan-hatare: Zlatan är något (tyvärr). Han är i många länder ansedd som en av de bästa fotbollsspelarna i världen. Det ÄR ett faktum, det är inget påhitt taget från någon artikel i Aftonbladet.
2008-06-12, 14:35
Medlem
bitternas avatar
Citat:
Och så säger Zlatanhatare att man inte ska spela rasistkortet...

Om jag nu vore rasist skulle jag väl inte tycka Henke Larsson är Sveriges genom tiderna bäste spelare och inte
heller vilja se Rami Shabaan i mål.

Mitt hat mot zlatten handlar om hans diviga och överlägsna sätt och det faktum att "alla" höjer han till skyarna när han i själva verket gör nått högst mediokert.

Hade han inte vart blatte så hade han inte fått hälften så mycket beröm och inte heller samma utrymme i media och det är rasism i mina ögon. Over and out.
2008-06-12, 15:30
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Om jag nu vore rasist skulle jag väl inte tycka Henke Larsson är Sveriges genom tiderna bäste spelare och inte
heller vilja se Rami Shabaan i mål.

Mitt hat mot zlatten handlar om hans diviga och överlägsna sätt och det faktum att "alla" höjer han till skyarna när han i själva verket gör nått högst mediokert.

Hade han inte vart blatte så hade han inte fått hälften så mycket beröm och inte heller samma utrymme i media och det är rasism i mina ögon. Over and out.

Mediokert? Han är en av världens bäst betalda fotbollspelare. Hur kan du ens använda ordet mediokert? Det går inte att ta dig på allvar.

Hans utrymme i media är en direkt konsekvens av att han engagerar och, framför allt, säljer. Erkänn bara att du va lite "alternativ" och gå emot strömmen? Det är lite koolt, sådär. Eller hur? "Om media och alla andra säger så, säger jag si". Det är lite PK att gilla Zlatan, eller?
Senast redigerad av Manik 2008-06-12 kl. 15:35.
2008-06-12, 15:39
Medlem
bitternas avatar
Citat:
Mediokert? Han är en av världens bäst betalda fotbollspelare. Hur kan du ens använda ordet mediokert? Det går inte att ta dig på allvar.

Hans utrymme i media är en direkt konsekvens av att han engagerar och, framför allt, säljer. Erkänn bara att du va lite "alternativ" och gå emot strömmen? Det är lite koolt, sådär. Eller hur? "Om media och alla andra säger så, säger jag si". Det är lite PK att gilla Zlatan, eller?

Ja, jag tycker som jag gör bara för att vara cool.
Du har helt rätt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in