2007-06-06, 21:45
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Skönt att Sveriges flyt håller i sig. Zlatan....who?

Super Elmander är ju inte med .

Jag håller förvisso med dig, Ibrahimovic behövs inte i den här matchen alls. Låt honom vila efter en bra säsong och kom tillbaka i höst.
2007-06-06, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Super Elmander är ju inte med .

Jag håller förvisso med dig, Ibrahimovic behövs inte i den här matchen alls. Låt honom vila efter en bra säsong och kom tillbaka i höst.

Inte ett mål sedan hösten 2005?

Det ser tungt ut när Zlatan springer
2007-06-06, 21:49
Medlem
Haha, fan vad det märktes att Ralf Edström hatar Zlatan när han kom in. "De jublar ju åt Allbäck också"
2007-06-06, 21:57
Bannlyst
Zlatans första bollkontakt = snubblar
2007-06-06, 22:02
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Inte ett mål sedan hösten 2005?

Det ser tungt ut när Zlatan springer

Varför är du glad över det?

Jävla islänning!
2007-06-06, 22:03
Bannlyst
Citat:
Varför är du glad över det?

Jävla islänning!

Snygg tunnel men speed 1 ger inga mål, fråga Elmander
2007-06-06, 22:09
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Snygg tunnel men speed 1 ger inga mål, fråga Elmander

Du bör ju hålla ganska låg profil med tanke på att du hejar på Island. Fem-noll säger väl allt.

Onödigt att använda Ibrahimovic idag, men han kanske ville köra så det är väl okej.
2007-06-07, 00:49
Medlem
Grillen89s avatar
Brukar vanligtvis inte hänga här på fotbollsforumet men var bara tvunga att yttra mig lite.

Vafan gör Zlatan när han ramlar? Ligger kvar i straffområdet ett jävla tag och ser ut som om han ville ha straff för att han snubbla? Bollen är ju för fan fortfarande i spel... Jävla arrogant stil att inte ställa sig upp och fortsätta lira.
2007-06-07, 08:54
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillen89
Brukar vanligtvis inte hänga här på fotbollsforumet men var bara tvunga att yttra mig lite.

Vafan gör Zlatan när han ramlar? Ligger kvar i straffområdet ett jävla tag och ser ut som om han ville ha straff för att han snubbla? Bollen är ju för fan fortfarande i spel... Jävla arrogant stil att inte ställa sig upp och fortsätta lira.

Haha, ni är totalt sjuka.
2007-06-07, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Haha, ni är totalt sjuka.
Det är väl bara du och Mona Sahlin som inte skulle kunna kritisera Zlatan av principiella skäl. Snackar landslaget här då spelar det ingen roll hur legendarisk man än må vara, man ska visa genom spel i landslagströjan att man ska ha en plats i startelvan.
2007-06-07, 10:31
Medlem
asa_odems avatar
Citat:
Du bör ju hålla ganska låg profil med tanke på att du hejar på Island. Fem-noll säger väl allt.

Onödigt att använda Ibrahimovic idag, men han kanske ville köra så det är väl okej.

Onödigt??
Zlatan plattsar inte, så enkelt är det. Sverige tar sig vidare till EM - slutspelet knappast tack vare Zlatan, utan kanske på grund av att han rent arrogant valde att nobba landslaget och därmed inte spelat där på länge.

Vi klarar oss utan den mannen.
Zlatan snubblar, och ligger kvar. Hallå... är han dum i huvudet eller har alla miljonerna han har på banken slagit slint i skallen på honom?
Eller har han alltid varit sådan.
Kolla vilken annan landslagsspelare, ligger dem kvar? Nej!!
Zlatan suger... inte bara lite, utan den största pung som någonsin skådats.
Varför?
Jo, vi spelar underbar fotboll utan Zlatan på planen.
När Zlatan kom in kom Island upp i banan igen, slarviga passningar bland annat.
Jag tror inte ens att Zlatan är bra för Svensk fotboll.
2007-06-07, 10:33
Medlem
asa_odems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreaS1
Om du hade haft bättre koll så är han skadad. Men det ska man inte förvänta från dig. Ditt jävla soc- pack!!

I Inter springer Zlatan som en tok. Han spelade ju senast med Inter bara veckorna före Danmark matchen. Men så fort han kommer till Landslaget är han plötsligt "skadad". HA!! Det tror jag vad jag vill på... han platsar inte. Och äger man världens mest största ego så¨vill man väll inte erkänna detta utan fejkar en skada.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in