2008-06-19, 00:21
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
20 anfallare som är bättre än Zlatan
Kaka
Adebayor
Del Piero
Trezeguet
Di Natale

Mutu
Cristiano Ronaldo
Filippo Inzaghi
Luca Toni
Mario Gomez

Kuryani
Podolski
Klose
van Nistelrooy
Benzema

Torres
Roque Santa Cruz
Güiza
Fabiano
Aguero

Nihat
Villa
Arsjavin
Lisandro Lopez
Huntelaar

N Kufo
Etoo

Ojdå det var 27 namn men ändå ingen Zlatan... Ska jag fortsätta??

Försöker du vara rolig eller? Di Natale, N Kufo ,Lisandro Lopez,Arsjavin(Kan jag lova att du bara sett idag ev Uefacupfinalen)Huntelaar får nog spela i en större liga först,Aguero, Güiza(gjort 1 bra säsong likaså Gomez)
orkar inte fortsätta men dom du valt bekräftar bara min teori om att du e lost.

Ställ dig själv frågan, vilka är strikers och vilka är hjärnan bakom respektive lags anfallsspel? För i Inter går allt anfallsspel genom Ibra därför gör han inte lika mycket mål som tex Trez och RvN.
2008-06-19, 00:23
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Du generaliserar ju för fan visst! "otacksamma land" såg jag i din text, baserar du på vad VISSA personer säger som ALLTID kommer säga så. Dra inte alla över en kam!

Synd att du fortfarnde upplever det så när jag klargjorde att det inte var meningen.
2008-06-19, 00:24
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Synd att du fortfarnde upplever det så när jag klargjorde att det inte var meningen.
Ber om ursäkt isf! tycker bara det är så tröttsamt när folk påstår att sverige itne är VÄRD en sån som zlatan. Dom flesta svenskar hyllar ändå zlatan i vått och torrt!
2008-06-19, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Försöker du vara rolig eller? Di Natale, N Kufo ,Lisandro Lopez,Arsjavin(Kan jag lova att du bara sett idag ev Uefacupfinalen)Huntelaar får nog spela i en större liga först,Aguero, Güiza(gjort 1 bra säsong likaså Gomez)
orkar inte fortsätta men dom du valt bekräftar bara min teori om att du e lost.

Ställ dig själv frågan, vilka är strikers och vilka är hjärnan bakom respektive lags anfallsspel? För i Inter går allt anfallsspel genom Ibra därför gör han inte lika mycket mål som tex Trez och RvN.

Jag är fullständigt uppriktig. I jämförelse med dessa spelare är Zlatan inte alls på samma nivå. Det är skrämmande vad många det finns i det här landet som har skygglappar på sig och som är hjärntvättade angående Zlatans storhet. Men precis som de som är hjärntvättade hos Livets ord och andra såna sekter går det nog knappast att resonera på ett förnuftigt sätt med alla Zlatan-frälsta. Tragiskt men sant.
Vi som ser hur det ligger till ser direkt att Zlatans storhet är KRAFTIGT ÖVERSKATTAD.

Ang. Arsjavin. Han förde sitt klubblag till en stor europeisk titel. Han tog också sitt landslag vidare till slutspel i EM.
Zlatan har gjort varken eller. Ta av skygglapparna som sagt!
2008-06-19, 00:31
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Har det brunnit i huvudet på dig eller?
Citat:
Jag är fullständigt uppriktig. I jämförelse med dessa spelare är Zlatan inte alls på samma nivå. Det är skrämmande vad många det finns i det här landet som har skygglappar på sig och som är hjärntvättade angående Zlatans storhet. Men precis som de som är hjärntvättade hos Livets ord och andra såna sekter går det nog knappast att resonera på ett förnuftigt sätt med alla Zlatan-frälsta. Tragiskt men sant.
Vi som ser hur det ligger till ser direkt att Zlatans storhet är KRAFTIGT ÖVERSKATTAD.

Verkar inte bättre
2008-06-19, 00:37
Medlem
Masingas avatar
Citat:

Ang. Arsjavin. Han förde sitt klubblag till en stor europeisk titel. Han tog också sitt landslag vidare till slutspel i EM.
Zlatan har gjort varken eller. Ta av skygglapparna som sagt!

Jag får väl ta och påminna dig om att Zlatan kom på 7:e plats i omröstningen av Balon D´or där spelarn själva har röstat. Om inte det säger dig ngt så vet jag inte vad. Anledningen till att Arshavin lyckades föra sitt lag till Uefacupvinst är för att motståndet är sämre i Uefacupen än CL men jag tar inget ifrån dom för dom slag bra lag men sämre lag än Inter mötte i CL.

Din lista tänker jag inte kommentera mer eftersom du har spelare från en medioker liga, spelare som inte varit speciellt tongivande i sina klubblag tänker då mest på Podolski och en "One Hit Wonder" som tex Gomez.

Gör om gör rätt!
2008-06-19, 00:52
Medlem
Citat:
Kaka
Adebayor
Del Piero
Trezeguet
Di Natale

Mutu
Cristiano Ronaldo
Filippo Inzaghi
Luca Toni
Mario Gomez

Kuryani
Podolski
Klose
van Nistelrooy
Benzema

Torres
Roque Santa Cruz
Güiza
Fabiano
Aguero

Nihat
Villa
Arsjavin
Lisandro Lopez
Huntelaar

N Kufo
Etoo

Vissa av dom där är mittfältare, och vissa är strikers. Zlatan har en helt annan spelstil.

Zlatan är tillsammans med Drogba världens bästa target player, ingen kan säga emot.
2008-06-19, 00:55
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TR-Underground
Vissa av dom där är mittfältare, och vissa är strikers. Zlatan har en helt annan spelstil.

Zlatan är tillsammans med Drogba världens bästa target player, ingen kan säga emot.

Det roliga är ju att åsnan inte har med Drogba.
2008-06-19, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TR-Underground

Nej, det är sant. Vill flika in med att påstå att Luca Toni har gått om
Drogba i den positionen. Det var länge sen Drogba var bra.
2008-06-19, 00:57
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Kaka
Adebayor
Del Piero
Trezeguet
Di Natale

Mutu
Cristiano Ronaldo
Filippo Inzaghi
Luca Toni
Mario Gomez

Kuryani
Podolski
Klose
van Nistelrooy
Benzema

Torres
Roque Santa Cruz
Güiza
Fabiano
Aguero

Nihat
Villa
Arsjavin
Lisandro Lopez
Huntelaar

N Kufo
Etoo

Ingen av de där som du nämner kan avgöra en match mot Ryssland på egen hand (ett krav som du tydligen ställer på Zlatan).
2008-06-19, 00:59
Medlem
sebastian_s avatar
Även Messi,Rooney och Totti är bättre.Cassano och Tevez har inte presterat mer än, men snart kommer jag nog ranka även dom högre.
Senast redigerad av sebastian_ 2008-06-19 kl. 01:07.
2008-06-19, 01:17
Bannlyst
Owen, Defoe, Crouch, Rooney, Agbonlahor är alla bättre än Zlatan. Även ett dussin till anfallare som Bent, Heskey.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in