2008-08-17, 14:38
Bannlyst
Hoppas Zlatan kommer till någon klubb i Spanien innan han trappar ner i MFF, skulle varit kul och se hur hjan klarar sig där.
2008-08-17, 14:40
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Hoppas Zlatan kommer till någon klubb i Spanien innan han trappar ner i MFF, skulle varit kul och se hur hjan klarar sig där.

Jag tror inte han kommer att trappa ner i MFF. Han är för stor för allsvenskan, skulle vara slöseri... Men Real Madrid skulle vara grymt

På ett sätt är det nästan coolare om han avslutar karriären i Inter och blir en riktig legend där!
Senast redigerad av Treehorn 2008-08-17 kl. 14:44.
2008-08-17, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Jag tror inte han kommer att trappa ner i MFF. Han är för stor för allsvenskan, skulle vara slöseri... Men Real Madrid skulle vara grymt

kom tillbaka med den kommentaren 2012-2013
2008-08-17, 15:24
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
kom tillbaka med den kommentaren 2012-2013
Han kommer inte gå tillbaka till Malmö. Han lägger av senast efter EM 2012 förmodligen tidigare. Hans kropp verkar ju inte må så bra nu, och den kommer knappast bli bättre ju äldre han blir.
2008-08-17, 19:47
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Han kommer inte gå tillbaka till Malmö. Han lägger av senast efter EM 2012 förmodligen tidigare. Hans kropp verkar ju inte må så bra nu, och den kommer knappast bli bättre ju äldre han blir.

Möjligt. Men i var och varannan intervju påpekar han sin kärlek till staden Malmö och stadsdelen Rosengård, som gjort honom till den han är idag. Nog svårt för icke-malmöiter att förstå hur stor han är här nere, speciellt hos invandrarnakidsen. Skulle inte förvåna mig om han gör 1 säsong i MFF innan han lägger skorna på hyllan, för att visa någon sorts tacksamhet.
2008-08-17, 21:01
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Möjligt. Men i var och varannan intervju påpekar han sin kärlek till staden Malmö och stadsdelen Rosengård, som gjort honom till den han är idag. Nog svårt för icke-malmöiter att förstå hur stor han är här nere, speciellt hos invandrarnakidsen. Skulle inte förvåna mig om han gör 1 säsong i MFF innan han lägger skorna på hyllan, för att visa någon sorts tacksamhet.
Är Nina aktiv nuförtiden
2008-08-18, 20:42
Bannlyst
http://www.osterfotboll.com/ungdom/index.php?option=com_content&task=view&id=74&Itemi d=1

Citat:
Detta ingår i Zlatan Camp-paket: Matchtröja (Inter), shorts, strumpor, boll, vattenflaska, diplom.

Pris 985:-

Prisvärt?

Ett par föräldrar tyckte det va lite dyrt
2008-08-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
http://www.osterfotboll.com/ungdom/index.php?option=com_content&task=view&id=74&Itemi d=1

Prisvärt?

Ja. En äkta matchtröja kostar runt 600-700 spänn. Så paketet
är helt klart prisvärt.
2008-08-18, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Ja. En äkta matchtröja kostar runt 600-700 spänn. Så paketet
är helt klart prisvärt.

Matchtröjorna tycker man att zlatte kunde bjuda på
2008-08-18, 20:49
Medlem
Citat:
Matchtröjorna tycker man att zlatte kunde bjuda på

Jaha? Det är en sak att det är prisvärt och en annan sak om han
ska bjuda på det.

Zlatan har gjort mycket för barnen. Han betalade för en fotbollsplan
i sitt kära Rosengård.
2008-08-18, 21:17
Medlem
zzwampens avatar
Citat:

Prisvärt?

Matchtröja: 600 :-
Shorts: 300 :-
Strumpor: 100 :-
Boll: 200 :-
Flaska: 75 :-

= 1275 kr.

Väldigt prisvärt.

T ex så kostar landslagets fotbollsskola ungefär lika mycket (lite mer). Men då får barnen en vanlig jävla t-shirt, en skitboll och en vattenflaska.
2008-08-18, 22:00
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen

Vad är fel med hans kropp rent generellt förutom knäskadan som verkar vara läkt nu? Jag har svårt att tänka mig att Zlatan slutar som 31-åring. Han älskar sin sport, precis som Foppa. Just därför är det svårt för sådana personer att sluta, om det inte finns en rejäl anledning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in