2008-06-18, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av huuuz
Du är sjukt korkad.

Avgå!

Men vad är du för pajas? Såg du ens matchen mot Ryssland?
2008-06-18, 23:36
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Zlatan från Rosengård är kraftigt överskattad. Det såg man ju med all önskvärd tydlighet nu. Är han så bra som "ALLA" säger så skulle han ju ha avgjort matchen mot Ryssland på egen hand och dessutom det här med att han kan göra samma sak med en apelsin det som John Carew kan göra med en fotboll är ju bara för patetiskt. OM han nu är så bra som "ALLA" hävdar, skulle han på egen hand dribblat bort 3-4 spelare och sedan satt bollen i krysset. Men som vanligt vek han ned sig när det handlade om en viktig match.

Du håller på galget, va? Säger allt.

Jösses, sicken propp ni har, grabbar.
2008-06-18, 23:39
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Jag hoppas innerligt att Zlatan bojkottar svenska landslaget. Hur mycket skit ska en spelare behöva få av okunniga svenskar som tror att han är GUD. Först klagar man på att han inte gör mål i landslaget på 2 år sen när han väl levererar igen så är han en hjälte och folk överöser han med superlativ. Sen så går han mållös från en match och då är han genast överskattad och klarar inte av att bära Sverige på sina axlar. Helvete vad jag hoppas att han ALDRIG mer spelare för det här otacksamma landets människor.

Dags att damma av det uttrycket: Dra nu inte alla över en kam.
Sedan tror jag inte Zlatan bryr sig, "Han spelar ju för kidzzen"
2008-06-18, 23:42
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Dags att damma av det uttrycket: Dra nu inte alla över en kam.
Sedan tror jag inte Zlatan bryr sig, "Han spelar ju för kidzzen"

Nej, jag generaliserar inte det var inte min mening. Blir bara så trött på folk som inte vet ett skvatt om fotboll yttrar sig. Vad begär man egentligen av Zlatan? När han inte gör mål så är han en sopa, när han sen gör mål så älskar man han och sen när han går mållös igen så vill man ha bort han från landslaget. Han gör ändå 2 mål trots att han varit skadad i EM.
2008-06-18, 23:47
Bannlyst
Citat:
Nej, jag generaliserar inte det var inte min mening. Blir bara så trött på folk som inte vet ett skvatt om fotboll yttrar sig. Vad begär man egentligen av Zlatan? När han inte gör mål så är han en sopa, när han sen gör mål så älskar man han och sen när han går mållös igen så vill man ha bort han från landslaget. Han gör ändå 2 mål trots att han varit skadad i EM.

Det jag syftar på att alla Zlatan-vänner är så snabba på att hissa honom som någon j-kla superstjärna. Bäst i Europa, ja kanske bäst i världen men när han gör en dålig match, då är dessa element j-kligt tysta. Och det är i de STORA matcherna som de STORA spelarna kliver fram och avgör. Se på Arsjavin i Ryssland. Dominerade när Zenit tog hem Uefacupen och när han gör sin första match i EM överglänser han Zlatan från det att han kom in i arenan tills de åker därifrån.
Därför: Zlatan är kraftigt överskattad och borde inte alls få de hyllningsrubriker han brukar få. Han är inte ens bland de 20 bästa anfallarna i den europeiska ligafotbollen.
2008-06-18, 23:50
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Det jag syftar på att alla Zlatan-vänner är så snabba på att hissa honom som någon j-kla superstjärna. Bäst i Europa, ja kanske bäst i världen men när han gör en dålig match, då är dessa element j-kligt tysta. Och det är i de STORA matcherna som de STORA spelarna kliver fram och avgör. Se på Arsjavin i Ryssland. Dominerade när Zenit tog hem Uefacupen och när han gör sin första match i EM överglänser han Zlatan från det att han kom in i arenan tills de åker därifrån.
Därför: Zlatan är kraftigt överskattad och borde inte alls få de hyllningsrubriker han brukar få. Han är inte ens bland de 20 bästa anfallarna i den europeiska ligafotbollen.

Släng nu fram 20 anfallare som presterat bättre än Zlatan sett över de två senaste säsongerna.
2008-06-18, 23:53
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Klevis>Hela Sveriges landslag mäktar med tre mål på tre matcher, en halvskadad Zlatan gör 2 av dessa tre. Jag brukar ge Zlatan rejält med kritik när det är befogat, men från den här turneringen kan han definitivt gå med högburet huvud.
2008-06-18, 23:54
Medlem
Masingas avatar
Citat:

För det första Zlatan är en superstjärna. För det andra har jag skrivit att han var bra idag? Nej!

Enda anledningen att Arshavin var så dominant var för att svenska spelarna var passiva, du såg väl hur högt de ryska spelarna forechecka? Dom va direkt på bollhållaren och lät han knappt vända upp, där ligger skillnaden.

För att Zlatan ska lyckas så måste mittfältet göra sitt jobb och ge han de bollar han behöver vilket dom inte gör. Se bara i Inter där får han bollarna och där levererar han, any fool can se that except you.

Och säg mig vilka 20 som är bättre än han. Du kan inte fotboll utan du har bara ngt emot Zlatan, skulle tippa på att det är hans etniska ursprung för dina argument håller inte.
2008-06-19, 00:09
Medlem
Über_menschs avatar
Citat:
Har det brunnit i huvudet på dig eller?
Jag erkänner att Zlatan inte var bra idag, men han var riktigt vass mot Spanien och blixtrade till mot Grekland. Ligaavslutningen mot Parma behöver jag inte ens kommentera.
Jag inbillar mig att det var stora matcher.
2008-06-19, 00:12
Bannlyst
Citat:
För det första Zlatan är en superstjärna. För det andra har jag skrivit att han var bra idag? Nej!

Enda anledningen att Arshavin var så dominant var för att svenska spelarna var passiva, du såg väl hur högt de ryska spelarna forechecka? Dom va direkt på bollhållaren och lät han knappt vända upp, där ligger skillnaden.

För att Zlatan ska lyckas så måste mittfältet göra sitt jobb och ge han de bollar han behöver vilket dom inte gör. Se bara i Inter där får han bollarna och där levererar han, any fool can se that except you.

Och säg mig vilka 20 som är bättre än han. Du kan inte fotboll utan du har bara ngt emot Zlatan, skulle tippa på att det är hans etniska ursprung för dina argument håller inte.

20 anfallare som är bättre än Zlatan
Kaka
Adebayor
Del Piero
Trezeguet
Di Natale

Mutu
Cristiano Ronaldo
Filippo Inzaghi
Luca Toni
Mario Gomez

Kuryani
Podolski
Klose
van Nistelrooy
Benzema

Torres
Roque Santa Cruz
Güiza
Fabiano
Aguero

Nihat
Villa
Arsjavin
Lisandro Lopez
Huntelaar

N Kufo
Etoo

Ojdå det var 27 namn men ändå ingen Zlatan... Ska jag fortsätta??
Senast redigerad av Klevis 2008-06-19 kl. 00:15.
2008-06-19, 00:12
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Har det brunnit i huvudet på dig eller?
Jag erkänner att Zlatan inte var bra idag, men han var riktigt vass mot Spanien och blixtrade till mot Grekland. Ligaavslutningen mot Parma behöver jag inte ens kommentera.
Jag inbillar mig att det var stora matcher.

Det är ingen ide att vi fortsätter att försvara Ibra, då idioterna inte inser att skillnaden på Inter och landslaget är löjligt stor.
2008-06-19, 00:20
Medlem
cecels avatar
Citat:
Du generaliserar ju för fan visst! "otacksamma land" såg jag i din text, baserar du på vad VISSA personer säger som ALLTID kommer säga så. Dra inte alla över en kam!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in