Citat:
Ursprungligen postat av Odes
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/italien/article2105573.ab
Ska bli intressant att se hur divan resonerar den här gången. Så kåt han är på pengar och det är pengar som varit avgörande faktor tidigare och inte hjärtat hos klubben.
Lämnar Manchini klubben eller får kicken och om de eventuellt inte skulle vinna ligan
Tror ni han lämnar klubben då? Han har ju ändå varit i det lag som vunnit ligan 3 år i rad?
I Inter tål ju inte divan att bli utbytt och rotera med sina lagkamrater, i real verkar det vara brist på anfallare?
Att göra karriär är något dåligt alltså? Inter är inte ett extremt bra lag, jag tror nog att Zlatan vill ha ett galet lag. Dvs ett lag där kreativiteten flödar och tillåts dominera, det är väl sådan fotboll vi vill se?
Själv tycker jag det är väldigt dumt att kräva "hjärta" för en klubb som inte ens ligger i samma land som man är född i. Det är en sak om en klubb ha satsat på spelaren väldigt länge och gett den personen chanser även när den inte har förtjänat det? Som det är nu skulle ju Zlatan få kontrakt i vilken klubb i världen som helst om han nu ville gå dit, vad har han Inter att tacka för när han har levererat?
Jantelag ftw, jag gillar inte Zlatan speciellt mycket men sådant snack gillar jag fan mindre.