2009-01-06, 20:27
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapeme
0,5 skulle nog räcka, annars kan du ju alltid ta mer om du känner för det.

Jo, får bli så
Citera
2009-01-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Jo, får bli så
släng gärna i dig en postafen också, annars är det rätt stor risk att man spyr :/
Citera
2009-01-07, 17:36
Medlem
Dess-s avatar
Tjo!

har en fråga angående Dexofen och oxycontin, vore grymt om nån inbiten kunde svara på detta..

har ätit 400-500mg Dexofen samt 4g alvedon under många månader nu, har nu bytt till Oxycontin för att se om de kan ha bättre smärtlindring..

Frågan är, hur mycket oxycontin skall ja ta för att uppnå samma effekt som ja fått på Dexofenet, dvs 100-150mg per gång.. Blivit ordinerad 2x5mg vilket ja antar är duktigt för lite, därav frågan.

Ooo jaa, jag vet att oxykodon är sjukt mycket starkare än dexofen

tacksam för svar

// DeSs
Citera
2009-01-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dess-
Tjo!

har en fråga angående Dexofen och oxycontin, vore grymt om nån inbiten kunde svara på detta..

har ätit 400-500mg Dexofen samt 4g alvedon under många månader nu, har nu bytt till Oxycontin för att se om de kan ha bättre smärtlindring..

Frågan är, hur mycket oxycontin skall ja ta för att uppnå samma effekt som ja fått på Dexofenet, dvs 100-150mg per gång.. Blivit ordinerad 2x5mg vilket ja antar är duktigt för lite, därav frågan.

Ooo jaa, jag vet att oxykodon är sjukt mycket starkare än dexofen

tacksam för svar

// DeSs

Tjo! FEL TRÅD!
Citera
2009-01-07, 18:03
Medlem
Eldkvarns avatar
Hur lång tid tar det flr 1mg sub att inte synas på piss? Eller på SKL?
Citera
2009-01-07, 18:09
Medlem
Dess-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennix
Tjo! FEL TRÅD!

Jaha ja, då ber ja hern så hemskt mycket om ursäkt då..

kanske du också kan informera vart fan man skall ställa denna fråga i för tråd om inte denna? i tramadol tråden passar den ju knappast isf?

blir så sne på folk som dej!

// dess
Citera
2009-01-07, 18:20
Medlem
sunfighters avatar
Citat:
Jaha ja, då ber ja hern så hemskt mycket om ursäkt då..

kanske du också kan informera vart fan man skall ställa denna fråga i för tråd om inte denna? i tramadol tråden passar den ju knappast isf?

blir så sne på folk som dej!

// dess

Sök först o se om du hittar svar på din fråga i gamla trådar o om inte gör en ny tråd. O blir du sne på folk som säger till dig lär du knappast få nåt svar så d kan du lägga ner.
Citera
2009-01-07, 18:25
Medlem
Dess-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunfighter
Sök först o se om du hittar svar på din fråga i gamla trådar o om inte gör en ny tråd. O blir du sne på folk som säger till dig lär du knappast få nåt svar så d kan du lägga ner.

ja har sökt på svar angående min fråga, men inte hittat nått, tänkte starta en ny tråd om ämnet men man får alltid höra samma sak som du just skrev, testa och sök?

Blir sne för att folk är väldigt kåta på att säga till va man gör fel här, men ingen kan guida en till vad man behöver ha hjälp med, lite dubbelmoral va?

aja, kunde inte bry mig mindre om du tog åt dig av detta, är de fel tråd så ber ja om ursäkt!

// DeSs
Citera
2009-01-07, 19:22
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
ja har sökt på svar angående min fråga, men inte hittat nått, tänkte starta en ny tråd om ämnet men man får alltid höra samma sak som du just skrev, testa och sök?

Blir sne för att folk är väldigt kåta på att säga till va man gör fel här, men ingen kan guida en till vad man behöver ha hjälp med, lite dubbelmoral va?

aja, kunde inte bry mig mindre om du tog åt dig av detta, är de fel tråd så ber ja om ursäkt!

// DeSs

https://www.flashback.org/showthread.php?t=290939

Tog några sekunder.
Citera
2009-01-07, 19:52
Medlem
Dess-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
https://www.flashback.org/showthread.php?t=290939

Tog några sekunder.

Tack för hjälpen!

// dess
Citera
2009-01-07, 20:04
Medlem
sunfighters avatar
Citat:

// DeSs

Jag tog inte åt mig o hade inte heller tagit åt mig om d varit till mig du sagt det utan d va mer bara ett tips till dig att droppa attityden om du nu ville ha några svar på dina frågor.
Citera
2009-01-11, 11:33
Medlem
Hur länge bör man vänta med att ta temgesic efter att man tagit två citodon så att de inte slår ut varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in