Tjo!
har en fråga angående Dexofen och oxycontin, vore grymt om nån inbiten kunde svara på detta..
har ätit 400-500mg Dexofen samt 4g alvedon under många månader nu, har nu bytt till Oxycontin för att se om de kan ha bättre smärtlindring..
Frågan är, hur mycket oxycontin skall ja ta för att uppnå samma effekt som ja fått på Dexofenet, dvs 100-150mg per gång.. Blivit ordinerad 2x5mg vilket ja antar är duktigt för lite, därav frågan.
Ooo jaa, jag vet att oxykodon är sjukt mycket starkare än dexofen
tacksam för svar
// DeSs