Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Grymt ju! Personligen var jag mest torsk på Oxy/H, givetvis fanns perioder med lyrica/kratom/amfetamin/sömn tabletter etc. Om du får ha gabapentin & oxascand se till o vara försiktig så du inte blir av med dem. Just benso oavsett om folk ser oxascand som en svag benso..så får majoriteten i LARO inte ha benso om det inte är extremt speciella anledningar. Jag ser oxå cannabis som en mild drog, för det är vad det är..men sen är det klart att det finns negativa sidor av allt som är psykoaktivt. Däremot dexamfetamin som jag får för ADHD är helt ok när det kommer till LARO. Gabapentin brukar man få ha speciellt om det är somatiska sjukdomar. Z-analoger kan vissa få ha i perioder, men det är inte vanligt att man får ha det stående på recept dagligen under flera år i sträck.
Min förra LARO mottagning som var privat lät mig ha oxascand 5 mg max 4 om dagen i säkert ett halvår men sen jag kom till nya mottagningen var det nej gabapentin fick jag dock ha kvar så kämpar som fan nu för att inte börja självmedicinera min ångest med blå då får jag springa dit varje dag om det upptäcks och det funkar inte med vardagliga livet arbete osv
Gött att du har dexamfetamin har inte ADHD diagnos själv men misstänker add själv och har självmedicinerat av och till med elvanse och Attentin och det är dunder medicin.