2009-07-31, 23:02
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteboy85
en lite sak bara ang. taket för buphrinorfin. Om man tar mer än 2mg så åstakommer man inte högre eufori!

Sen blir det bara blockerade nervändar men ej högre eufori och det är ju det som är själva syftet med subben...

Alltså mer än 2mg åt gången är att "elda för kråkorna"

Detta kommer från en överläkare med licens på subb!

Taket ligger väll på 24mg?

Sen är väll det där med eufori helt och hållet individuellt, jag blir skön, mysig, men inte fan får jag eufori av subb. Eufori får jag av CS, aldrig fått av opiater, inte testat så många heller men endå..
Citera
2009-08-02, 16:13
Medlem
Är det stor skillnad på att ta 24mg jämfört med 2mg då? Eller ens en hel åtta? 1mg och 2mg är stor skillnad när man har tolerans. Men varje gång jag har gått över 2mg och tagit 3-4 så blir jag inte bängare. Opiat-kicken kommer ju inom 20 minuter och gör dig noddig igen, men det försvinner lika snabbt efter en halvtimme.

Sen är det som att man kan ta hur mycket sub som helst.
Citera
2009-08-04, 11:47
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addi^
Är det stor skillnad på att ta 24mg jämfört med 2mg då? Eller ens en hel åtta? 1mg och 2mg är stor skillnad när man har tolerans. Men varje gång jag har gått över 2mg och tagit 3-4 så blir jag inte bängare. Opiat-kicken kommer ju inom 20 minuter och gör dig noddig igen, men det försvinner lika snabbt efter en halvtimme.

Sen är det som att man kan ta hur mycket sub som helst.

Gick ju bara på de ungefär 2 månader dagligen och då märktes skillnad men på de jag känner som hållt på upp till flera år så blir de ingen skillnad alls, dom blir friska på 1/4 men ger inget alls att ta mera då tar dom benz eller röker nå kamelskit istället :P
Citera
2009-08-04, 21:03
Medlem
PM uppskattas
Citera
2009-08-04, 21:39
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirlefon
PM uppskattas
Det tror jag säkert.
Citera
2009-08-05, 02:06
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirlefon
PM uppskattas
Jag kan ge dig ett PM. Vad ska det handla om? lite regler kanske, t.ex. att förfrågningar om meddelanden ang. droghandel är olagligt?
Citera
2009-08-05, 02:14
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Taket ligger väll på 24mg?

Sen är väll det där med eufori helt och hållet individuellt, jag blir skön, mysig, men inte fan får jag eufori av subb. Eufori får jag av CS, aldrig fått av opiater, inte testat så många heller men endå..
Taket ligger väl på 32mg?

Addi^: Det är jävligt stor skillnad på 2 och 24mg! Är det skillnad på att dricka en shot eller en hel sjuttis?

Ber väl om ursäkt för dubbelposten, men subben made me do it!
Citera
2009-08-05, 20:53
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Taket ligger väl på 32mg?

Nope, taket ligger på 24mg.
Citera
2009-08-07, 22:02
Medlem
erections avatar
Tänkte injecera en liten bit sub. Har skumma insulinverktyg:

http://www.ideo.com/images/uploads/work/case-studies/large/Humalog_Lilly_cd.jpg

Är ganska ny på det här, då andra har gjort ordning fixarna tidigare.
Hur ska jag gå tillväga med att lösa och filtrera subben, hur man vet att man fått kontakt med en bra ven så man inte missar osv. Fungerar den där insulinverktyget (har nålar till det.) Är det bara dra upp lösningen i den?

Skulle uppskatta om någon kunde svara snabbt. Tack!
Senast redigerad av erection 2009-08-07 kl. 22:19.
Citera
2009-08-08, 08:31
Medlem
erections avatar
Läste på lite nu att subutexen var lite lömsk att injicera pga av alla bindningsmedel. Tur att man inte gjort det allt för ofta då.
Men hur är det med Temgesic? Innehåller det liknande farliga bindningsmedel eller är det lugnt att ta IV?

Har tagit tem tre gånger IV och mått fint på det trots att jag har hög tolerans på buprenorfin. Hade också käkat en hel del benzo och rökt holk första gången när jag IV:a två för att sedan fylla på med en halv till.
Noddade fint, bildskärmen lutade åt alla håll och fick en fin bula när jag för en sekund tuppade av och slog pannan i bordskanten. Tuppade av en gång till och dunka då pannan i tangentbordet.

Sorry för OT.
Senast redigerad av erection 2009-08-08 kl. 08:49.
Citera
2009-08-08, 15:42
Medlem
Är inte så insatt, men du ska iallafall inte värma vattnet. Använd kallt vatten. I varmt så binder bara subben ihop sig och blir ännu farligare att ta IV.
Citera
2009-08-08, 16:43
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addi^
Är inte så insatt, men du ska iallafall inte värma vattnet. Använd kallt vatten. I varmt så binder bara subben ihop sig och blir ännu farligare att ta IV.
Utveckla gärna hur subben binder ihop sig och blir farligare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in