Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Kan ju inte bli så mycket, jag har för mig att det inte är så höga straff på buprenorfin.
Nu är det en ganska liten mängd tycker man kanske.
Dessutom så kan de ha svårt att bevisa att det var du som skickade det till dig.
Men de blå och rättssystemet kan se 10mg som 10 dosera á 1mg st (Bra med matte

) Vilket kan vara sant men också helt sjukt!
Nu åker du nog ändå inte fast men ändå, så det är lugnt.
Så svaret på frågan är: Det beror på.
Sök på straff+subutexeller buprenorfin.