2009-01-11, 12:00
  #1441
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe2
Hur länge bör man vänta med att ta temgesic efter att man tagit två citodon så att de inte slår ut varandra?

Nått dygn i alla fall.
Citera
2009-01-12, 08:05
  #1442
Medlem
Jaaaas avatar
Är det bara jag som gillar att spy på subutex ? jävligt nice kännsla när illamåendet lättar och man mår så jävla bra
Citera
2009-01-12, 16:08
  #1443
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Är det bara jag som gillar att spy på subutex ? jävligt nice kännsla när illamåendet lättar och man mår så jävla bra

Men så är det ju även på Heroin och andra opiater/opioider.
Citera
2009-01-14, 19:36
  #1444
Medlem
erowids avatar
Låt säga att man har beställt en lagom mängd buprenorfin(10mg) och det fastnar i tullen. Hur mycket sitter man i skiten då? Förutsatt att det kan spåras till min adress då alltså...
Citera
2009-01-14, 20:12
  #1445
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erowid
Låt säga att man har beställt en lagom mängd buprenorfin(10mg) och det fastnar i tullen. Hur mycket sitter man i skiten då? Förutsatt att det kan spåras till min adress då alltså...

Kan ju inte bli så mycket, jag har för mig att det inte är så höga straff på buprenorfin.
Citera
2009-01-14, 21:04
  #1446
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Kan ju inte bli så mycket, jag har för mig att det inte är så höga straff på buprenorfin.


Nu är det en ganska liten mängd tycker man kanske.
Dessutom så kan de ha svårt att bevisa att det var du som skickade det till dig.

Men de blå och rättssystemet kan se 10mg som 10 dosera á 1mg st (Bra med matte ) Vilket kan vara sant men också helt sjukt!

Nu åker du nog ändå inte fast men ändå, så det är lugnt.

Så svaret på frågan är: Det beror på.
Sök på straff+subutexeller buprenorfin.
Citera
2009-01-14, 21:47
  #1447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennix
Nu är det en ganska liten mängd tycker man kanske.
Dessutom så kan de ha svårt att bevisa att det var du som skickade det till dig.

Men de blå och rättssystemet kan se 10mg som 10 dosera á 1mg st (Bra med matte ) Vilket kan vara sant men också helt sjukt!

Nu åker du nog ändå inte fast men ändå, så det är lugnt.

Så svaret på frågan är: Det beror på.
Sök på straff+subutexeller buprenorfin.

3 x 8mg har tidigare bedömts som normalgraden, tror praxis ligger där
fortfarande, så under 24mg är ringa.
Citera
2009-01-15, 00:11
  #1448
Medlem
Om jag käkat 3mg xanor ikväll mellan 22-23, är det någon fara att köra sub första gången imorgon eftermiddag? Jag tänkte börja med en 0,5'a runt fyra-femtiden. Kastar jag bort en del av ruset om jag tar så sent, jag vill ju självklart mysa så mycket som möjligt innan jag skall sova? Ska fixa postafen, något annat att tänka på?

Mvh

iambought
Citera
2009-01-15, 00:15
  #1449
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iambought
Om jag käkat 3mg xanor ikväll mellan 22-23, är det någon fara att köra sub första gången imorgon eftermiddag? Jag tänkte börja med en 0,5'a runt fyra-femtiden. Kastar jag bort en del av ruset om jag tar så sent, jag vill ju självklart mysa så mycket som möjligt innan jag skall sova? Ska fixa postafen, något annat att tänka på?

Mvh

iambought

Det är lugnt, ta det försiktigt bara. Jag går på sub, xanor och har druckit kanske 5 öl ikväll. Men det skulle jag inte rekommendera till alla.

Jag kräktes som en gris första gången på sub, då hade jag ändå gått på metadon och tramadol sporadiskt innan. Fast då hade jag inga postafen hemma, det hjälper bra, men du kan fortfarande må lite illa. Det brukar släppa direkt efter en kraftig kräkning.

Om du har tillgång till det så är det jättemysigt att ha en vacker flicka man kan tillbringa kvällen med och ligga nära varandra och bara kela och titta på en film eller något.
Citera
2009-01-15, 00:30
  #1450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Det är lugnt, ta det försiktigt bara. Jag går på sub, xanor och har druckit kanske 5 öl ikväll. Men det skulle jag inte rekommendera till alla.

Jag kräktes som en gris första gången på sub, då hade jag ändå gått på metadon och tramadol sporadiskt innan. Fast då hade jag inga postafen hemma, det hjälper bra, men du kan fortfarande må lite illa. Det brukar släppa direkt efter en kraftig kräkning.

Om du har tillgång till det så är det jättemysigt att ha en vacker flicka man kan tillbringa kvällen med och ligga nära varandra och bara kela och titta på en film eller något.

Jag har noll opiodtolerans, men kvällens xanax (inget jag brukar köra, så ingen tolerans där heller) kan alltså ha en viss inverkan? Skall jag kanske vänta till i övermorgon? Mina favoriter är annars kola och röka, men alltid varit lite sugen på sub så jag tänkte ge det en chans. Hur länge sitter suben i ungefär för en nybörjare?
Citera
2009-01-15, 00:38
  #1451
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iambought
Jag har noll opiodtolerans, men kvällens xanax (inget jag brukar köra, så ingen tolerans där heller) kan alltså ha en viss inverkan? Skall jag kanske vänta till i övermorgon? Mina favoriter är annars kola och röka, men alltid varit lite sugen på sub så jag tänkte ge det en chans. Hur länge sitter suben i ungefär för en nybörjare?

Jag hade inte väntat, men som du ser så blandar jag opioider och benzo och alkohol samtidigt. Så jag är inte det bästa exemplet att följa. Jag hade bestämt mig imorgon, känner jag mig efterbensad när jag vaknar och jag är lite nervös å så inför första gången så kanske jag hade skippat det. Men jag hade nog inte kunnat hålla mig från att ta det ändå.

Du får helt enkelt bestämma, men tar du en liten dos 0,5 att börja med sen vänta 1-2h och du känner att du vill fylla på så kan du göra det. Det är upp till dig, nu vet du lite mer ialf.
Citera
2009-01-15, 00:45
  #1452
Medlem
Kombinationen är alltså farlig, har förstått att den adningsderressiva effekten boostas av benz. Jag antar att du har ganska hygglig tolerans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in