Citat:
Ursprungligen postat av fanrunkarn
Var väl rätt ok? Är det G&D som anordnar kontaktdagarna och är det dem som gjort filmen?
Även om just jag inte drömmer om glasväggade kontor, flashiga bilar och att gå runt i kostym fattar jag vad dem menar. Att plugga är tråkigt, att jobba är förhoppningsvis roligt.
Nä, det är Kontaktdagen AB (ägt av Juridiska Föreningen Uppsala samt ELSA Uppsala) som anordnar Kontaktdagen. G&D, B&B samt Lindahl är däremot huvudsponsorer till KD, vilket innebär att de får ha s.k. sponsorevenemang och får mer publicitet under själva KD. Filmen är gjord av KD, förmodligen filmad hos någon av huvudsponsorerna, kan dock inte riktigt placera utsikten i slutet, kan det vara från G&D:s kontor månntro?
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag ser fram emot kontaktdagarna! Innehållet under dessa dagar verkar till skillnad från reklamfilmen vara mycket givande och intressant! Bara det att vinna en lunch med Thomas Bodström

(ej ironisk)
Ja det hade varit jätteroligt, tyvärr kan jag inte gå på föreläsningen utan har andra saker för mig under själva dagen, utan att outa mig för mycket. Men det vore verkligen kul att lyssna på vad han hade att säga...