Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Du menar alltså att du skrev om allt? Det måste ju ha funnits ett smidigare sett. Det känns som att lite pilar, stjärnor och siffror samt ett stort OBS börja här hade kunnat lösa det smidigare

Själv insåg jag i slutet av min tenta att det faktiskt var en juridiktenta och att jag därför borde använda juridiska termer i stämningsansökan vi skulle skriva. Blev väldigt mycket kramp i armen där och förbrilt kladdande när jag snabbt försökte ändra om den. Förundras fortfarande över hur läraren lyckades rätta den med tanke på allt kladd som blev i marginalerna där, men det gick vägen.
Pilar, stjärnor, siffror osv. hade nog tyvärr inte hjälpt, kladdpappret, vilket jag som sagt trodde var tentaark och där vi skulle skriva svaren (eftersom de faktiskt var just tentaark, om än tänkta som kladdpapper) fick inte lämnas in. Det var bara att skriva det jag redan skrivit (halva tentan ungefär) en gång till på de platser i tentahäftet där de hörde hemma.
En annan tenta skrev en kursare medvetet på kladdpapper först för att sedan, som det var tänkt, läsa igenom allt och renskriva det i tentahäftet, visade sig bara att han hade en kvart på sig att göra den saken varför han blanka istället.
Tentaskrivningar är ett jävla påhitt.