2009-08-03, 23:48
Medlem
Cliclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliclock
Någon som vet när det drar igång för nya studenter i Uppsala? Nollning?
Ser att terminen för "vanliga" studenter börjar den 31:a, men hur är det för nollorna?

Hur brukar nollningen vara i Uppsala?

Ingen som har den blekaste?
Citera
2009-08-03, 23:59
Medlem
Sjuklig Bävers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliclock
Ingen som har den blekaste?

Jo. Registrering 24:e, nollningen drar igång den 25:e. Nollningen är rätt kul om än lite tramsig, som sig bör.
Citera
2009-08-04, 00:07
Medlem
Cliclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuklig Bäver
Jo. Registrering 24:e, nollningen drar igång den 25:e. Nollningen är rätt kul om än lite tramsig, som sig bör.

Hur länge håller den på? Är det som vanligt; tramsiga lekar och öl?
Citera
2009-08-04, 00:18
Medlem
WayneGretzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuklig Bäver

Vart kan man hitta info om den? Vet du hur chanserna är att få en plats om man inte antas förens i andra urvalet? Platserna kanske tar slut fort menar jag?
Citera
2009-08-04, 00:27
Medlem
Sjuklig Bävers avatar
Har egentligen ingen koll på nollningen mer än det jag skrev men tror absolut inte att det ska vara några som helst problem att få vara med om man blir antagen i andra urvalet. Info borde dock komma på posten rätt snart; antar att de väntar tills andra urvalet är färdigt.

Orkar inte leta upp den men jag *tror* att det finns nån facebook-grupp också. Den som söker finner...
Senast redigerad av Sjuklig Bäver 2009-08-04 kl. 00:29.
Citera
2009-08-05, 15:39
Medlem
UG-MV -18.51

Urval - Antagen

Ant i UG - 77 <<--- Menas det där att reserverna 1-77 antagits?

Juristprogrammet
270hp, Dagtid, Helfart (100%)
Utbildningsprogram
Normal undervisning
Umeå universitet,
Umeå
Grundnivå

Antar att man får sikta in sig på plugg nu
Citera
2009-08-05, 16:19
Medlem
Antagen till juristlinjen i uppsala! nån som vet om dom skickar hem info om kursstart, schema osv??
Citera
2009-08-05, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikeness
Antagen till juristlinjen i uppsala! nån som vet om dom skickar hem info om kursstart, schema osv??

Grattis! Jag är också antagen! Undrar samma sak som du, har försökt söka info om det men inte hittat något på fakultetens hemsida.
Citera
2009-08-05, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thesupermind
Grattis! Jag är också antagen! Undrar samma sak som du, har försökt söka info om det men inte hittat något på fakultetens hemsida.

Tack och grattis själv! var in där och kollade jag med, som sagt finns ju inget. Antar att det är avvakta som gäller...kommer väl nåt brev eller liknande när det börjar dra ihop sig. Själv har jag inte ordnat med boende än, ska ta tag i det imorrn typ =) i värsta fall får man väl campa nånstans haha =)
Citera
2009-08-05, 17:03
Medlem
simmarn_2004s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesupermind

Citat:
Tack och grattis själv! var in där och kollade jag med, som sagt finns ju inget. Antar att det är avvakta som gäller...kommer väl nåt brev eller liknande när det börjar dra ihop sig. Själv har jag inte ordnat med boende än, ska ta tag i det imorrn typ =) i värsta fall får man väl campa nånstans haha =)

Jag hör också hemma i det här sammanhanget, är liksom ni antagen till UUs jurprogr. Grattis till er båda. Jag tror att det bara är en fråga om tid innan man får information hemskickat till sig.
Citera
2009-08-05, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simmarn_2004
Jag hör också hemma i det här sammanhanget, är liksom ni antagen till UUs jurprogr. Grattis till er båda. Jag tror att det bara är en fråga om tid innan man får information hemskickat till sig.

Tack desamma! Då ses vi i höst då, förutsatt att jag hittar nånstans att bo. Känner mig väldans laddad, blir ett spännande äventyr detta
Citera
2009-08-05, 17:33
Medlem
Citat:
Tack desamma! Då ses vi i höst då, förutsatt att jag hittar nånstans att bo. Känner mig väldans laddad, blir ett spännande äventyr detta

har någon av er kommit in i Hp-kvoten och isåfall hur högt meritvärde? jag har 1.4 och kom inte in hoppas på reservplats dock..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in