Citat:
jag fick veta det där om noja första gången inatt ,var säker på att det var ett par stycken som höll på att ta sig in helt säker var jag ingen kunde säga nåt annat
Ursprungligen postat av phatfish
Känner inte alls igen det där med att sitta och leka och skyffla runt tjacket.
Jag är ALLDELES för paranoid att nåt ska hända med det eller att jag ska råka blåsa bort det.
Jag burkar dra i mig allt på en gång snabbt och sen lägga undan det nånstans som känns tryggt och sen sitta och noja om det kanske kan bli blött av att ligga där eller trippel kolla om verkligen påsen e ordentligt stängd.
Och när man ända har skiten framme igen kan man ju ta en lina till...Och så där håller det på tills man råkat snorta 10 linor på en timma eller nåt.
Jag är ALLDELES för paranoid att nåt ska hända med det eller att jag ska råka blåsa bort det.
Jag burkar dra i mig allt på en gång snabbt och sen lägga undan det nånstans som känns tryggt och sen sitta och noja om det kanske kan bli blött av att ligga där eller trippel kolla om verkligen påsen e ordentligt stängd.
Och när man ända har skiten framme igen kan man ju ta en lina till...Och så där håller det på tills man råkat snorta 10 linor på en timma eller nåt.

jag kände till o med hur handtaget samnt låskolven styrdes utifrån..hallå vad händer jo helt seriöst ringer ja en vän i kretsar som denna (där jag e novis o anses som nåt skumt e det med denna där..)
vännen snacka o fick mig att gå mot det som var mest skrämmande att slänga upp dörren mot de utanför men det var mörkt o ingen i trapphuset men inte fick det mig säkrad..vännen sa att efter 4 timmar när kl va 04.00 i morse att jag skulle gå o sova !!jag ringde snuten tänkte inte alls på följderna men de kom ej som tur var..
jag rökte lite för att komma till sans men det blev värre..men det var nu tidig morgon o ljust.om nån såg mig (som jag e säker på)
skulle allt falla men det kan bara inte stämma ..men sitter nu här o fnular på mitt igentliga svar..jo att när det bara blir punka o tjafs så sitter jag o hackar mig timtals
speciellt när det e nyinhandlat o det finns hemma tänker inte bra där i allt idag eller senaste dygnets timmar nu ska ja dra igen och låta min hjärna vila o kroppen.take care ute där