2010-10-20, 08:46
Medlem
Morfars vredes avatar
På senaste tiden så har jag börjat punda hårdare. Nästan varje natt så däckar jag på soffan med kläderna på, istället för att klä av mig och lägga mig i min sköna säng.
Citera
2010-10-20, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
På senaste tiden så har jag börjat punda hårdare. Nästan varje natt så däckar jag på soffan med kläderna på, istället för att klä av mig och lägga mig i min sköna säng.
Det gynnar inte hygienen i de nedre regionerna. Du kan få svamp i ljumskarna om du svettas mycket.
Citera
2010-10-21, 11:41
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
Känner igen det, det värsta är ju att jag får så satans ont i nacken för att jag sitter helt sjukt dåligt. :/
Citera
2010-10-21, 12:36
Medlem
Vet inte om det räknas som pundigt men jag har flertalet gånger tejpat fast tjacket under pungen, haft det i strumpan osv.
Citera
2010-10-21, 17:39
Medlem
trippens avatar
mitt pundigaste beteende är nog fan att själv dra en lina och sen förklara för min lillebror hur farligt det är ,för att sedan bjuda han eller fråga om han har något. 0-iq iblan må jag erkänna.
Citera
2010-10-23, 07:00
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
mitt pundigaste beteende är nog fan att själv dra en lina och sen förklara för min lillebror hur farligt det är ,för att sedan bjuda han eller fråga om han har något. 0-iq iblan må jag erkänna.

Haha världsklass!
Citera
2010-10-23, 16:44
Medlem
Melestors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Vet inte om det räknas som pundigt men jag har flertalet gånger tejpat fast tjacket under pungen, haft det i strumpan osv.

Åhå, är ruset gött när man kletar lite tjack på bollarna eller?
Citera
2010-10-23, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melestor
Åhå, är ruset gött när man kletar lite tjack på bollarna eller?

Jo, pungen ska gärna vara lite svettig och helst väldigt otvättad, givetvis tejpar jag inte fast pulvret på pungen utan zip påsen som väldigt ofta innehåller tjack. Idiot.
Citera
2010-10-23, 19:01
Medlem
Däckade i mina egna spyor längst bak på vagnen. Väcktes när jag blev utslängd i vagnhallen av en lagom glad chauför..

Drog en lina på bankomaten när jag tog ut pengar..
Jusst då tyckte jag att jag var sjukt diskret.

Somna på skumma ställen med kläderna på är ju också ganska fint
Citera
2010-10-24, 01:22
Medlem
Har en grej jag kom på nu när jag satt o läste igenom den här fina tråden.

Det var när jag o polaren kom hem till honom efter krogen bra packad o flöddrad o blev sugen på tjack.

Vi mindes att vi hade suttit o hackat upp torkat klet i en ungsform innan krogen.

Till våran förvåning fanns det hur mycket som helst kvar vilket vi inte trodde, så vi drog i oss allt som var kvar. Men när smaken kom så visa det sig vara torkad ost från en lasagne.

Grejjen är ju att vi tog fel ungsform. Den andra hade vi ju lyckats tömt. Haha.
Citera
2010-10-24, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chickenbonenowison
Däckade i mina egna spyor längst bak på vagnen. Väcktes när jag blev utslängd i vagnhallen av en lagom glad chauför..

Drog en lina på bankomaten när jag tog ut pengar..
Jusst då tyckte jag att jag var sjukt diskret.

Somna på skumma ställen med kläderna på är ju också ganska fint

Drog en lina inne på polisstationen
Citera
2010-10-25, 20:27
Medlem
Diablesss avatar
* Dra lina på valfri Donken toalett.
* Komma pulvrad på en 1:a dejt.
* Surfa in på Blocket och ringa på annonser på dygnets alla timmar.Hög som ett hus..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in