2009-06-16, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _virus_
Hmmm, mina sådana beteenden kommer mest fram på fyllan eftersom jag i vanliga fall drar mig lite för det på grund av folks reaktioner. Men till exempel ser jag inget fel i att plocka mat från brickställen med lämnad mat, dricka direkt ur förpackningen, äta upp resten av en kebabtallrik från en slängpåse om jag ser när den slängs och rätt sida är upp, plocka en osläckt cigg från marken, sätta mig på trottoarkanten och vila om jag är trött istället för att leta upp nån utmarkerad sittplats etc =)

jävla luffare
Citera
2009-06-16, 14:40
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtoops
Jag har på fyllan spytt upp en massa benzo piller, sedan grävde jag igenom spyan och svalde dom igen. Det är väl ganska pundigt?

Fy fan säger jag bara haha
Citera
2009-06-16, 14:56
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Kan inte mer än bara hålla med, men brukar alltid använda riktigt kallt vatten ifrån kranen i random glas.
Ja, det är ju att föredra. Men då ska jag ju orka resa mig upp från hörnet och gå mer än tio meter också. Ergo händer det bara när jag egentligen inte behöver en dos.
Citera
2009-06-16, 17:27
Medlem
miihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtoops
Jag har på fyllan spytt upp en massa benzo piller, sedan grävde jag igenom spyan och svalde dom igen. Det är väl ganska pundigt?

Haha har jag också gjort! Spydde upp 5st 54mg concerta i diskhon,
grävde runt o svalde dom igen. Man kan ju inte slösa.
Citera
2009-06-16, 17:32
Medlem
kanske era mest absade beteenden

har skruvat isär massa tavlor hemma i tron att ja har gömt nån gubbe i dom, eller ja brukar gömma massa nödgubbar överallt när man sitter på en mängd, kan bli rätt kul när man vart råsplajsad i nåra dar å gömma pulver för att sedan hitta det när man e grovt absad
Citera
2009-06-25, 16:07
Medlem
Måste ju bara skriva här! För några veckor sen fick jag nån psykos efter att ha varit uppe ca 3 dygn och dessutom glömt att äta...

Några utplock från den galna helgen är t.ex. när jag spenderade 6 timmar av natten i en skugsdunge och letade knark under stenar, och trodde att jag hittade det överallt, så sorterade upp det i massa olika högar efter typ av rus, klassificering osv osv. Det var totalt omöjligt att slita sig från guldgruva efter guldgruva jag upptäckte! Sen insåg jag att "spaningspatruller" åkte förbi i alla bilar, så måste skaka av mig dem varpå jag våldgästar diverse bekanta och hjälper de städa undan allt knark (vilket egentligen var damm, hårsnoddar, grus mm.). Jag passar också på att få i mig så mycket som möjligt av detta, och av alla piller jag såg på marken. Lyckades övertyga ett antal människor inklusive min kära mor att folk verkligen slängt ifrån sig så mycket knark pga den här spaningspatrullen.
Tillslut tar polisen mig till psyk (mycket mycket sjukt har hänt här emellan!) där jag fick för mig att nattsköterskorna ville köpa xanor. Vad var jag för slags människa om jag inte erbjöd de stackarna att köpa 2mg:are av mig istället för 0,5mg som de helt säkert diskuterade där inne i fikarummet. Dessutom fungerade ju inte xanor-maskinen som jag kommit på de manliga sköterskorna med att bygga in under sängarna. Och efter allt tjack som fanns där, gömt och maskerat som en del av listerna men så uppenbart att det nästan var smärtsamt, kunde jag väl inte neka ”kunderna” en titt på hela förrådet. Dessutom var personalen totalt ignoranta som inte såg allt tjack i listerna (som jag friskt tog för mig av) och all denna exctacy som låg i högar lite varstans på golvet! Detta påpekade jag om och om för dem och erbjuder att sälja diverse berusningmedel vilket endast leder till att de tar alltihopa och lämnar över till polisen. Suck. Sen blev det en vecka på beroendecentrum på det också.
Citera
2009-06-25, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PanicPicnic
Måste ju bara skriva här! För några veckor sen fick jag nån psykos efter att ha varit uppe ca 3 dygn och dessutom glömt att äta...

Några utplock från den galna helgen är t.ex. när jag spenderade 6 timmar av natten i en skugsdunge och letade knark under stenar, och trodde att jag hittade det överallt, så sorterade upp det i massa olika högar efter typ av rus, klassificering osv osv. Det var totalt omöjligt att slita sig från guldgruva efter guldgruva jag upptäckte! Sen insåg jag att "spaningspatruller" åkte förbi i alla bilar, så måste skaka av mig dem varpå jag våldgästar diverse bekanta och hjälper de städa undan allt knark (vilket egentligen var damm, hårsnoddar, grus mm.). Jag passar också på att få i mig så mycket som möjligt av detta, och av alla piller jag såg på marken. Lyckades övertyga ett antal människor inklusive min kära mor att folk verkligen slängt ifrån sig så mycket knark pga den här spaningspatrullen.
Tillslut tar polisen mig till psyk (mycket mycket sjukt har hänt här emellan!) där jag fick för mig att nattsköterskorna ville köpa xanor. Vad var jag för slags människa om jag inte erbjöd de stackarna att köpa 2mg:are av mig istället för 0,5mg som de helt säkert diskuterade där inne i fikarummet. Dessutom fungerade ju inte xanor-maskinen som jag kommit på de manliga sköterskorna med att bygga in under sängarna. Och efter allt tjack som fanns där, gömt och maskerat som en del av listerna men så uppenbart att det nästan var smärtsamt, kunde jag väl inte neka ”kunderna” en titt på hela förrådet. Dessutom var personalen totalt ignoranta som inte såg allt tjack i listerna (som jag friskt tog för mig av) och all denna exctacy som låg i högar lite varstans på golvet! Detta påpekade jag om och om för dem och erbjuder att sälja diverse berusningmedel vilket endast leder till att de tar alltihopa och lämnar över till polisen. Suck. Sen blev det en vecka på beroendecentrum på det också.

Skriv en tripprapport om händelsen
Citera
2009-06-25, 18:37
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanicPicnic
WoT
Det här bara måste du skriva mera om!
Som andra sagt, skriv en tripprapport om du orkar. Skulle vara sjukt kul att läsa!
Citera
2009-06-29, 15:07
Medlem
Derangements avatar
Förvånansvärt nog så utfördes detta i, vid tillfället, nyktert tillstånd. Jag sprang omkring i ett rum, letandes efter en flygmyra som jag visste gömde sig någonstans på golvet. Efter ungefär 20 minuters frenetiskt letande så inser jag att jag hade varit uppe i ungefär 4 dygn, och att myran endast var en produkt av min sömndepraverade hjärna.

Kunde åtminstone pusta ut över att myran var borta...
Citera
2009-06-29, 16:15
Medlem
darklydivinests avatar
Den här tråden borde kunna användas i rehabiliterande syfte på något sätt...inget ont mot någon men ibland kommer jag in här och läser och blir rätt glad åt mitt liv igen. "Tur att man inte håller på med den där skiten längre iaf..."

EDIT: Samtidigt skrattar man väldigt mycket också, det var snarare det jag vill få fram från början men min hjärna ville att jag skulle håna FB's pundare istället.
Senast redigerad av darklydivinest 2009-06-29 kl. 16:26.
Citera
2009-06-29, 19:33
Medlem
flxblts avatar
Stog hemma på övervåningen och spydde ut genom fönstret ner i rabatten på fyllan en gång. Sen gick jag ner och grävde ner spyan och tvättade väggen för att mamsen inte skulle märka nåt
Citera
2009-06-30, 13:48
Medlem
hoffmanintowns avatar
för ett tag så va jag vaken i 7 dagar på mephe. Den 6dagen(?) tillbringade jag 6 timmar åt att stå i mitt takfönster och skiftade mellan att gömma mej för alla grannar som spanade på mej och att en tjej som inte finns på riktigt skulle komma dit.
Sen tog jag en lina till och gick ut...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in