Måste ju bara skriva här! För några veckor sen fick jag nån psykos efter att ha varit uppe ca 3 dygn och dessutom glömt att äta...
Några utplock från den galna helgen är t.ex. när jag spenderade 6 timmar av natten i en skugsdunge och letade knark under stenar, och trodde att jag hittade det överallt, så sorterade upp det i massa olika högar efter typ av rus, klassificering osv osv. Det var totalt omöjligt att slita sig från guldgruva efter guldgruva jag upptäckte! Sen insåg jag att "spaningspatruller" åkte förbi i alla bilar, så måste skaka av mig dem varpå jag våldgästar diverse bekanta och hjälper de städa undan allt knark (vilket egentligen var damm, hårsnoddar, grus mm.). Jag passar också på att få i mig så mycket som möjligt av detta, och av alla piller jag såg på marken. Lyckades övertyga ett antal människor inklusive min kära mor att folk verkligen slängt ifrån sig så mycket knark pga den här spaningspatrullen.
Tillslut tar polisen mig till psyk (mycket mycket sjukt har hänt här emellan!) där jag fick för mig att nattsköterskorna ville köpa xanor. Vad var jag för slags människa om jag inte erbjöd de stackarna att köpa 2mg:are av mig istället för 0,5mg som de helt säkert diskuterade där inne i fikarummet. Dessutom fungerade ju inte xanor-maskinen som jag kommit på de manliga sköterskorna med att bygga in under sängarna. Och efter allt tjack som fanns där, gömt och maskerat som en del av listerna men så uppenbart att det nästan var smärtsamt, kunde jag väl inte neka ”kunderna” en titt på hela förrådet. Dessutom var personalen totalt ignoranta som inte såg allt tjack i listerna (som jag friskt tog för mig av) och all denna exctacy som låg i högar lite varstans på golvet! Detta påpekade jag om och om för dem och erbjuder att sälja diverse berusningmedel vilket endast leder till att de tar alltihopa och lämnar över till polisen. Suck. Sen blev det en vecka på beroendecentrum på det också.