2010-12-06, 23:04
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Äh, det där lät ju rätt hett.
Inte då! Såg ut som en fågelskrämma som just cyklat mellan Fårö och Visby på en och samma dag.
Citera
2010-12-06, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Jag tänkte precis det!

OnT: Det pundigaste jag någonsin gjort var att stå på McDonalds i Visby, inlåst på en toalett, klädd i trosor och BH (hade cyklat genom regn, jag var plaskvåt och skakade av köld) Skulle ta båten tillbaka till Stockholm om någon timme, men inne på toaletter stod jag och torkade min klänning och mina strumpor under handtorken.

Då kände jag mig rätt nerdekad, även om jag inte hade någon substans i kroppen.

hur kom du på den lysande idén? iofs, jag hade hellre gått till max som ligger trehundra meter därifrån och dessutom har en gratistoa..
Citera
2010-12-07, 02:47
Medlem
slicka rent dos påsarna, slicka på allt som an har gjort linor på, som kompisar gjort linor på hos dom. öhm blandat ner alla möjliga piller på en gång. sova på pendeltågen, helst i entréerna. rullar gåsar på pendeln/tuben till och ifrån jobbet. jag skiter i om folk ser det :P tycker inte det är ett egentligt lagbrott. sova på parkbänkar osv. är väl iofs rätt vanliga beteenden.
Citera
2010-12-07, 04:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grandalf
slicka rent dos påsarna, slicka på allt som an har gjort linor på, som kompisar gjort linor på hos dom. öhm blandat ner alla möjliga piller på en gång. sova på pendeltågen, helst i entréerna. rullar gåsar på pendeln/tuben till och ifrån jobbet. jag skiter i om folk ser det :P tycker inte det är ett egentligt lagbrott. sova på parkbänkar osv. är väl iofs rätt vanliga beteenden.
Tönt!
Citera
2010-12-07, 11:45
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandalf

Jobbar du som bänkvärmare?
Citera
2010-12-07, 12:41
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
4hm - menar du 4-ho-met? Ursäkta min okunnighet

jo visst menar jag det. Är medveten om att det inte är nå cs, men tycker att det klassades som pundigt ändå
Citera
2010-12-07, 12:45
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transmisson
När jag insåg att både brajjet och cittarna som jag ruvat på en längre tid var slut delade jag och min polare på en kryddbehållare med muskot. Tre timmar senare spydde jag upp skiten och fyllde en bong med lite salviarester bara för att få något rus att tala om den kvällen. I brist på stormtändare gav det mig en liten nikotinbuzz..

Det där var sannerligen patetiskt.
Citera
2010-12-08, 00:43
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladysupermarket
hur kom du på den lysande idén? iofs, jag hade hellre gått till max som ligger trehundra meter därifrån och dessutom har en gratistoa..
Hade varit på en cykelsemester med några kompisar och cyklat från Fårö till Visby under ca 7 timmar, genom regn och ett åskväder. En flottig cheeseburgare har aldrig känts så underbar!
Citera
2010-12-08, 01:08
Medlem
Jag och en polare hade rökt en feting en gång och skulle åka en fullsatt hiss på åhlens när vi började bråka om vem som hade sista knatchenBlev skum stämning och sedan började vi skratta så mycket att jag var tvungen att sätta mig på golvet i hissen pga skrattkramper

En annan gång blev jag utkastad från en krog efter att stått och skrikit till krupiären att sluta vara så irriterande när jag var hög på koks m.m.
Slog till vakten på vägen ut och fick springa som självaste ben johnsonVågade inte visa mitt nylle förrän efter ett halvår igen
Citera
2010-12-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mightyscoop
Allt detta pundiga beteende verkar inte särskilt kul eller givande. Till alla i tråden: Varför pundar ni om detta är beteendet som medföljer? Vad är det roliga?

Livets guldkorn och genialiteter hittar man oftast inte i storslagna framgångar på logikens topp, utan någonstans strax ovanför det mest kaosartade botten skrapet av semi-idiotier...

Ja, min hjärna e helt klart smått överstimulerad just nu
Citera
2010-12-10, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mines
jag gillar att sova på toaletter =)
ord
Citera
2010-12-12, 06:01
Bannlyst
Har en utomordentlig pundartabbe att bjuda på!

Ok, gjorde troligtvis världens skevaste vaskning 08/12/2010 . Slog i mig en redig rykare på toaletten och hinner precis få ut nålen när kuli1 ringer och ska snabbt lägga papper i armvecket för att rädda min vita t-shirt samtidigt som jag vill hinna plocka upp telefonen från golvet och svara innan det är försent då jag i all hast lyckas med ett genidrag utan motstycke...

"En bild säger mer än tusen ord"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in