Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Du har aldrig haft respekt från min sida. Ditt jiddrande är så tröttsamt att man tror nästan att du hakat upp dig. Du har inte bemött fakta med fakta, du har bemött fakta med känslor. Du är så svår att du ser inte ens att du är oförmögen att bemöta fakta med fakta. Så du menar att fem decenniers dominans i svensk fotboll (10-20, 50-60 resp 00-talen) är inte tillräckligt? Du menar att 11 guld är otillräckligt? Du menar att fler cupguld än flertalet lag i landet är otillräckligt? Du menar att flera stockholmska publikrekord är otillräckligt? Uppenbarligen. Men du baserar det bara på en känsla - utan några som helst fakta.
Du raljerar och spyr galla jag presenterar fakta. Du fortsätter nu i samma stil som tidigare. Du är inte, har inte och kommer inte heller fortsättningsvis vara trovärdig. Fakta ger mig rätten att vara hur kaxig som helst, du kan ta dina känslor och göra vad du vill med dem - de kommer ändå inte upp till någon nivå där de är värda att diskutera.
"Modefluga" Mmm, precis. Väldigt faktabetonat. Väldigt känslokallt. Väldigt objektivt. Väldigt analytiskt.
Du har noll och ingen kunskap om DIF. Det är bara för dig att lägga ned.
Du har helt rätt i att jag kommer att lägga ner detta nu då jag insett att du är den i särklass(japp värre än Klevis) mest färgade och inskränkta supportern på detta forum, där dina dif polare skämtade och ironiserade där var du allvarlig och nu vägrar du att göra reträtt likt en tjurig 5-åring.
Och du har fortfarande inte bemött den fakta jag presterat utan endast ägnat dig åt en kraftig form utav ordbajseri så ja du har rätt, här läggs det ner.
Du har enbart gjort dig till ett totalt åtlöje på sista tiden och i framtiden kommer varje inlägg från dig endast att rendera i ett stort hånflin från min sida, ett hånflin över din makalösa idioti.