2007-04-22, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Det håller jag med om. Domaren dömde klart i MFF-favör, bl.a. straffen var ju så billig att man trodde att han hittat den på Lidl. Ett annat exempel är när den store avbytarnegern Ofere i åttionde minuten skjuter en kalasboll tre meter utanför TFF-buren så blåser domarjäveln hörna(!) trots att det inte fanns en blå gubbe inom synhåll. Hur fick han det att gå ihop? Att dessutom som domare visa tio gula kort i ett lokalderby är skandal.

Thylle var planens gigant idag.

Jag har för mig att vi har två vinster mer än Er totalt sett över alla lagens möten.

Junior är ingenting att sörja över, han var totalt osynlig i 75 minuter. Sen bytte man in den store negern. Junior blev totalt bortplockad idag.

// Roger P.

Junor får vara hur osynlig som helst för mig, bara han gör mål. men faktum är att de va liksom hela laget som spelade dåligt idag. och det går att nämna igen, domanr var under all kritik! Nu ska jag sörja med en handtralla i soffan
Citera
2007-04-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Du har aldrig haft respekt från min sida. Ditt jiddrande är så tröttsamt att man tror nästan att du hakat upp dig. Du har inte bemött fakta med fakta, du har bemött fakta med känslor. Du är så svår att du ser inte ens att du är oförmögen att bemöta fakta med fakta. Så du menar att fem decenniers dominans i svensk fotboll (10-20, 50-60 resp 00-talen) är inte tillräckligt? Du menar att 11 guld är otillräckligt? Du menar att fler cupguld än flertalet lag i landet är otillräckligt? Du menar att flera stockholmska publikrekord är otillräckligt? Uppenbarligen. Men du baserar det bara på en känsla - utan några som helst fakta.

Du raljerar och spyr galla jag presenterar fakta. Du fortsätter nu i samma stil som tidigare. Du är inte, har inte och kommer inte heller fortsättningsvis vara trovärdig. Fakta ger mig rätten att vara hur kaxig som helst, du kan ta dina känslor och göra vad du vill med dem - de kommer ändå inte upp till någon nivå där de är värda att diskutera.

"Modefluga" Mmm, precis. Väldigt faktabetonat. Väldigt känslokallt. Väldigt objektivt. Väldigt analytiskt.

Du har noll och ingen kunskap om DIF. Det är bara för dig att lägga ned.

Du har helt rätt i att jag kommer att lägga ner detta nu då jag insett att du är den i särklass(japp värre än Klevis) mest färgade och inskränkta supportern på detta forum, där dina dif polare skämtade och ironiserade där var du allvarlig och nu vägrar du att göra reträtt likt en tjurig 5-åring.

Och du har fortfarande inte bemött den fakta jag presterat utan endast ägnat dig åt en kraftig form utav ordbajseri så ja du har rätt, här läggs det ner.

Du har enbart gjort dig till ett totalt åtlöje på sista tiden och i framtiden kommer varje inlägg från dig endast att rendera i ett stort hånflin från min sida, ett hånflin över din makalösa idioti.
Citera
2007-04-22, 21:20
Medlem
the head honchos avatar
HBK - KFF 2-1

Hmmm, hur var det nu. DIF slog pissiga HBK och AIK blev överkörda av guldkandidaten KFF?
Citera
2007-04-22, 21:25
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
HBK - KFF 2-1

Hmmm, hur var det nu. DIF slog pissiga HBK och AIK blev överkörda av guldkandidaten KFF?

Och DIF var Europas kanske bästa lag när de spelade 2-2 mot Juventus, eller hur var det Jonet och grabbarna resonerade...?
Citera
2007-04-22, 21:28
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Gillespie
Och DIF var Europas kanske bästa lag när de spelade 2-2 mot Juventus, eller hur var det Jonet och grabbarna resonerade...?
Nä, varför skulle de ha varit de? Är bara så äcklad över alla AIKare som tror att de ska vinna SM guld. De borde snarare se till att säkra nytt kontrakt först för BP är vassa, slog tom DIF och kryssa mot guldkandidaten KFF!
Citera
2007-04-22, 21:40
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
slog tom DIF och kryssa mot guldkandidaten KFF!

Enligt vem/vilka då?
Citera
2007-04-22, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleo
Enligt vem/vilka då?
*gissar på media*
Citera
2007-04-22, 21:44
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
*gissar på media*

Visserligen. Kalmar FF är ingen guldkandidat.

Jag verkligen njuter av difs hybris just nu. "VI ÄR BÄST" "WOHUU" "INGET KAN STOPPA OSS". Snälla, fortsätt!
Citera
2007-04-22, 21:45
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Enligt vem/vilka då?

Du kanske ska gå tillbaka och läsa lite vad som sas inför säsongen.
Citera
2007-04-22, 21:46
Medlem
Citat:
Visserligen. Kalmar FF är ingen guldkandidat.
Är man bland de 5 bästa lagen i Allsvenskan är det väl inte fel att säga guldkandidat? Eller menar du att allsvenskan redan är säkrad för något lag, vilket isåfall?
Citera
2007-04-22, 21:46
Medlem
Shuyins avatar
Haha Halmstad blev ägda.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1051643,00.html

Finns ingen anledning att följa oskrivna regler, bara bra att KFF gjorde en insats att spräcka på den där usla 'regeln'.

---

Jag vill bara säga att att använda sig av tekniken som Dif:s klevis gör är bara patetiskt. Ligger på en femårings nivå.
Citera
2007-04-22, 21:48
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Jag verkligen njuter av difs hybris just nu. "VI ÄR BÄST" "WOHUU" "INGET KAN STOPPA OSS". Snälla, fortsätt!
Det är långt ifrån hybris, snarare svar på tal på de gliringar som gnagarna kom med efter de första matcherna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in