2007-04-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Haha Halmstad blev ägda.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1051643,00.html

Finns ingen anledning att följa oskrivna regler, bara bra att KFF gjorde en insats att spräcka på den där usla 'regeln'.
Såg inte så farligt ut. Var ju blåst frispark igen innan kalmar gjorde målet. Hade varit lite skillnad om Halmstad inte hunnit ställa om. Och ska man egentligen spela ut bollen i alla lägen? Finns allt för många spelare som lägger sig ned för ingenting.
Citera
2007-04-22, 21:57
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Haha Halmstad blev ägda.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1051643,00.html

Finns ingen anledning att följa oskrivna regler, bara bra att KFF gjorde en insats att spräcka på den där usla 'regeln'.

---

Jag vill bara säga att att använda sig av tekniken som Dif:s klevis gör är bara patetiskt. Ligger på en femårings nivå.

Det finns bara en Klevis, och vi vet alla vilket lag han tillhör.

Det är en handfull djurgårdare som skriver på detta forum, varav Fula Gubben är en. Jag ser inte mer hybris än andra lags supporters, och är rätt långt från hybris själv. Om det är enskilda skribenter det handlar om, så skriv det. Annars kan man ju hävda att alla gnagare är som Klevis.

Dock har de senaste 2 matcherna sett bra ut, och jag anser att vi har potential att slåss bland de 4-5 topplagen säsongen 2007.

- F.G
Citera
2007-04-22, 21:59
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleo
Visserligen. Kalmar FF är ingen guldkandidat.
Är AIK en guldkandidat? Är DIF en guldkandidat?
Citera
2007-04-22, 21:59
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Det är långt ifrån hybris, snarare svar på tal på de gliringar som gnagarna kom med efter de första matcherna.

Varför har du en ärke-Göteborgare som avatar? Det är känsligt i detta forum.

- F.G
Citera
2007-04-22, 22:04
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Det finns bara en Klevis, och vi vet alla vilket lag han tillhör.

Det är en handfull djurgårdare som skriver på detta forum, varav Fula Gubben är en. Jag ser inte mer hybris än andra lags supporters, och är rätt långt från hybris själv. Om det är enskilda skribenter det handlar om, så skriv det. Annars kan man ju hävda att alla gnagare är som Klevis.

Dock har de senaste 2 matcherna sett bra ut, och jag anser att vi har potential att slåss bland de 4-5 topplagen säsongen 2007.

- F.G

the head honcho är inte långt efter med sina underliga teorier.

Citat:
HBK - KFF 2-1

Hmmm, hur var det nu. DIF slog pissiga HBK och AIK blev överkörda av guldkandidaten KFF?

Visst, så kan Djurgården bli ett bra lag i år, jag menade inget annat. Bara intressant att se hur vissa Djurgårdare beter sig här, de var jävligt tysta i sommras/höstas men kommer in här med för stora kostymer.

Lite patetiskt.

---

conz, håller med. Den där Jan Andersson är en jävla gnäll gubbe. Bollen skall aldrig spelas ut, spelet stoppas bara om domaren anser så.
Citera
2007-04-22, 22:12
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
the head honcho är inte långt efter med sina underliga teorier.
Utveckla är du snäll.
Citera
2007-04-22, 22:14
Medlem
Citat:
Visst, så kan Djurgården bli ett bra lag i år, jag menade inget annat. Bara intressant att se hur vissa Djurgårdare beter sig här, de var jävligt tysta i sommras/höstas men kommer in här med för stora kostymer.

Lite patetiskt.

Samtidigt blir det rätt patetiskt när man som gnagare beskyller andra lags supportrar att lida av storhetsvansinne, då man själv är absolut värst. Menar då inte dig, TopDawg och ni andra vettiga gnagare.

Och ja, jag skäms över Kehnweilers jävla inlägg. Skärpning förfan!
Citera
2007-04-22, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Skärpning förfan!

Fan heller. Skäms vidare du istället.
Citera
2007-04-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Fan heller. Skäms vidare du istället.

För att jag inte hänger här varje dag och garvar åt allt Fredrik och Filip gör..? Eller för att jag inte höjer DIF till skyarna efter tre jävla omgångar?
Citera
2007-04-22, 22:17
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Utveckla är du snäll.

Bara för att Djurgården vann över HBK som i sin tur vann över KFF som vann över AIK i premiären. Gör inte att HBK är 'bättre' än AIK, så tolkar jag din lilla hemmagjorda teori.

---

Citat:
Samtidigt blir det rätt patetiskt när man som gnagare beskyller andra lags supportrar att lida av storhetsvansinne, då man själv är absolut värst. Menar då inte dig, TopDawg och ni andra vettiga gnagare.

Och ja, jag skäms över Kehnweilers jävla inlägg. Skärpning förfan!

Sant. Det ligger förvisso något i en AIK: ares natur att hävda sig själv på det viset, framför allt när det är derbyvecka.

Överlag så har debatten i den här tråden sänkts rejält i kvalité sedan omgång 1, tycker jag.
Citera
2007-04-22, 22:18
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
HBK - KFF 2-1

Hmmm, hur var det nu. DIF slog pissiga HBK och AIK blev överkörda av guldkandidaten KFF?

Ungefär så...
Precis vad är det du vill ha sagt?? Dina inlägg är väldigt intetsägande och svårtydda - genomgående!
Citera
2007-04-22, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
För att jag inte hänger här varje dag och garvar åt allt Fredrik och Filip gör..? Eller för att jag inte höjer DIF till skyarna efter tre jävla omgångar?

För att du tror att du vinner expert- och respektpoäng genom att vara extremt objektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in