Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Så typiskt. Man hade tokfel om dig. Du är en wannabe bohem lidandes borta bland Söders folkölsalkisar. Du är en tvättäkta Bajenbonde. En som knappt varit på Söderstadion. Inte ens Bob Hansson skulle vilja kännas vid dig.
Vitvinspimplande räksmugglare. Dina fotbollskunskaper och din "soccer egenskaper" och din samlade erfarenhet med flertalet mer år i bagaget än vad är, spöar säkert mig varje dag.
Jag vet ju - klart som korvspad - att varje "fotbollsgalning" - ja, jag kallar dig det. Du skogstokiga göteborgsbajare - att soccer är verkligen ordet som gestaltar en sann guru i den sköna konsten fotboll.
Ja, det är sant. Snart växer jag till mig. Snart blir jag som dig. Lagom vuxen, lagom kaxig, lagom soccer intresserad. Vitvinsdrickande ROOM frantiserande galjonsfigur för gamla tårdrypande Göta Kanals onanister.
Tids nog är jag så pass stor att jag nog vågar ha på mig chakarandafärgad sarong och stå på Söderstadion och pimpla 3.5
r med mina haschrökande araber.
Tids nog!
Vitvinspimplande räksmugglare. Dina fotbollskunskaper och din "soccer egenskaper" och din samlade erfarenhet med flertalet mer år i bagaget än vad är, spöar säkert mig varje dag.
Jag vet ju - klart som korvspad - att varje "fotbollsgalning" - ja, jag kallar dig det. Du skogstokiga göteborgsbajare - att soccer är verkligen ordet som gestaltar en sann guru i den sköna konsten fotboll.
Ja, det är sant. Snart växer jag till mig. Snart blir jag som dig. Lagom vuxen, lagom kaxig, lagom soccer intresserad. Vitvinsdrickande ROOM frantiserande galjonsfigur för gamla tårdrypande Göta Kanals onanister.
Tids nog är jag så pass stor att jag nog vågar ha på mig chakarandafärgad sarong och stå på Söderstadion och pimpla 3.5
r med mina haschrökande araber. Tids nog!
Lustigt att nämde Bob Hansson. Du är en sann poet, sanna mina ord.
Det är sådana där inlägg som får mig att glida genom natten här på hotellet lite smidigare.
TACK! Nästan så att en tår trillade ner för min kind.
Soccer var ett medvetet ordval då jag hade 1.25 i odds på att någon skulle reagera. Det blev du och min satsade tusenlapp blev till 1250.
Edit: Du är ett stort fan av Down har jag märkt. Nästan så att jag kan börja acceptera dig.
TYP.