Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Tycker gott och väl att man kan testa lite nytt nu när både Komac och Arneng är borta. Vad sägs om följande?
--------------- Hey Hey --------------
- Concha - Ottesen - Kuivasto - Stolz -
------------- Johanesson -------------
--- Enrico ----- Sjölund ------ Lance --
-------- Jonson ----- Doktorn --------
Fast visst skulle det vara kul ifall Batan fick chansen..
Inte Stolz för fan, vi blir ju utskrattade
In med Batan. Sjölund lite längre bak i banan än vanligt.
Hata Taco! Hata Teko! Elfsborg suger Ingvar Carlsson-pung!
- F.G