2007-05-07, 10:35
  #2437
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Inte fan var Thylles mål årets snyggaste så här långt. Har inte sett alla men visst är Jonatan Bergs frispark mot AIK snyggare

Lägger en slant på herr Alexanderssons rackarrökare som säsongens hittills snyggaste.
Citera
2007-05-07, 10:42
  #2438
Medlem
jansdieters avatar
AIKs problem är att dom första 10 minuterna mot HEIF så spelar dom lysande. Bengtsson löper arslet av sig på sin kant och har hela tiden två spelare bakom sig som vinner andrabollen om han torskar den, likaså på andra kanten.
MEN, det här spelet varade i 10 minuter, sen gick AIK ner på att spela sidled och hem till målvakten. Det fanns ingen aggressivitet i någon position. Kantspelet försvann, likaså bolltempot och i sanningens namn så ser vi ut som 11 otroligt spända och nervösa spelare som ska försöka driva framåt men istället spelar på egen planhalva.
Men det här misstänkte man ju lite smått. Att så fort skutan börjar rucka lite på sig och motgångarna kommer, så visar det sig att den där viktiga saken som rutin saknas hos många. Dom enda som kan få godkänt är Rubarth och Tjerna i lördags.
..På tal om rutin.
Citera
2007-05-07, 11:06
  #2439
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Lägger en slant på herr Alexanderssons rackarrökare som säsongens hittills snyggaste.

Lite för mycket mitt på mål för min smak
Citera
2007-05-07, 11:22
  #2440
Medlem
gorgons avatar
Tauer och Komac är avstängda och Arneng har varit sjuk, skall Stoltz tåga in och visa vägen i tacoland ikväll? Kliver Batan in på mittfältet och i sådant fall orkar han en hel match? då han har en tendens att försvinna spårlöst under matcherna. Sammantaget känns det olustigt, men DIF skall inte falla av att tre ordinarie är borta ikväll, men oroliga är jag likväl. Nedräkningen har börjat!
Citera
2007-05-07, 12:45
  #2441
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Tauer och Komac är avstängda och Arneng har varit sjuk, skall Stoltz tåga in och visa vägen i tacoland ikväll? Kliver Batan in på mittfältet och i sådant fall orkar han en hel match? då han har en tendens att försvinna spårlöst under matcherna. Sammantaget känns det olustigt, men DIF skall inte falla av att tre ordinarie är borta ikväll, men oroliga är jag likväl. Nedräkningen har börjat!

Järnkaminer käkar tacos till frukost!

- F.G
Citera
2007-05-07, 13:36
  #2442
Medlem
the head honchos avatar
Tycker gott och väl att man kan testa lite nytt nu när både Komac och Arneng är borta. Vad sägs om följande?


--------------- Hey Hey --------------
- Concha - Ottesen - Kuivasto - Stolz -
------------- Johanesson -------------
--- Enrico ----- Sjölund ------ Lance --
-------- Jonson ----- Doktorn --------


Fast visst skulle det vara kul ifall Batan fick chansen..
Citera
2007-05-07, 14:36
  #2443
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Lägger en slant på herr Alexanderssons rackarrökare som säsongens hittills snyggaste.

Då synar jag med Petter Anderssons första mot BP, ett mål som står i en klass för sig.
Citera
2007-05-07, 14:51
  #2444
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Då synar jag med Petter Anderssons första mot BP, ett mål som står i en klass för sig.

håller med helt o fullt!!!!!
Citera
2007-05-07, 15:01
  #2445
Medlem
Vryzass avatar
Själv vill jag lägga in Ometyos...Omotoy...HIF-negerns mål mot Gnhet.
För att vara Sverige så var den nedtagningen något av ett tekniskt underverk. Men om man bara ska gå på avslutningen så lägger jag nog min röst på Alexanderssons praktträff.
Citera
2007-05-07, 16:13
  #2446
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Tycker gott och väl att man kan testa lite nytt nu när både Komac och Arneng är borta. Vad sägs om följande?


--------------- Hey Hey --------------
- Concha - Ottesen - Kuivasto - Stolz -
------------- Johanesson -------------
--- Enrico ----- Sjölund ------ Lance --
-------- Jonson ----- Doktorn --------


Fast visst skulle det vara kul ifall Batan fick chansen..

Inte Stolz för fan, vi blir ju utskrattade

In med Batan. Sjölund lite längre bak i banan än vanligt.

Hata Taco! Hata Teko! Elfsborg suger Ingvar Carlsson-pung!

- F.G
Citera
2007-05-07, 16:20
  #2447
Medlem
Ryktas även att Christoffer Karlsson kan ta Arneng plats på mittfälet, dock så vet jag inte sanningsgraden i detta påstående.
Citera
2007-05-07, 16:50
  #2448
Medlem
Jodå, tror det stod i SvD att Amoah och Karlsson startar. Är inte säker dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in