Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Om ni hade skött planen hade det kanske inte varit några problem men nu gör ni inte det vilket innebär att det blir en grusplan efter ett tag...
Haha, inte skött planen? Vad snackar du om? Konstgräset är det inget fel på. Hur kommer det sig att Örebro inte har större problem med skador? MFF har ju en diger skadelista, och då spelar ni ändå mest på gräs.
Det är ett jävla gnäll, helt utan några som helst sakliga argument, bara massa skit taget rakt ur luften. Har du någonsin kännt på konstgräsplan av lite högre kvalitét, och inte dom här plastmattorna på 1cm som ligger rakt på ett betonggolv?