2007-04-24, 22:05
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otzi
Yes!!!!
En stor applåd till AIK mina damer och Herrar!
mycke värdefull match!
Citera
2007-04-24, 22:09
Medlem
Bara jag som tycker solna lirade jävligt dåligt? Trodde de var bättre.
Citera
2007-04-24, 22:16
Medlem
Kupsans avatar
Dom 4 (stor)sthlmslagen ligger i topp-5.
Men va fan spelar det för roll, så länge Djurgårn ligger i topp. Trodde man inte efter 1:a omgången att man skulle vara serieledare i 3:dje.
Citera
2007-04-24, 22:19
Medlem
Hade hellre sett att Bajen vann än det där jävla White trash laget från Solna..
Citera
2007-04-24, 22:32
Bannlyst
Att Solna vinner en av säsongens sämsta matcher rör mig inte ryggen. Vi är serieledare. Bättre än alla andra hittills. I oktober också?
Citera
2007-04-24, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who1907
sen, ni som skryter om er stora publik kan inte ens fylla råsunda en derbymatch? lite klent
Så det var ingen stor publik idag?
Citera
2007-04-24, 23:17
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Hade hellre sett att Bajen vann än det där jävla White trash laget från Solna..

Ehum, AIK berör? Så mycket att kategori-c från apa föredrar en rival mot en annan.

Förvörigt en sjukt kul kväll. Ladda på East, lite kravaller och sedan en härlig match där vi äntligen vinner över vraken. Kul att klacken var igång hela matchen.

Ang. Erkan Zengin, fy fan vad jag stör mig på syrianspelare. Inget ont om folket, de föredrar jag framför många av deras mellanösterngrannar. Men varenda jävla assyrier som ska spela fotboll är likadan. Jävla italienare-wannabee, med enbart det dåliga. Typ "jag har tittat på Serie A och färgar håret, skaffar hårband och filmar hela jävla tiden. Jag glömde lära mig spela fotboll under tiden".

Usch.

Nåväl. 1-0 till AIK. Allmänna, Idrottsklubben AIK... VI ÄR ÖVERALLT!!!
Citera
2007-04-24, 23:30
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Ehum, AIK berör? Så mycket att kategori-c från apa föredrar en rival mot en annan.

Förvörigt en sjukt kul kväll. Ladda på East, lite kravaller och sedan en härlig match där vi äntligen vinner över vraken. Kul att klacken var igång hela matchen.

Ang. Erkan Zengin, fy fan vad jag stör mig på syrianspelare. Inget ont om folket, de föredrar jag framför många av deras mellanösterngrannar. Men varenda jävla assyrier som ska spela fotboll är likadan. Jävla italienare-wannabee, med enbart det dåliga. Typ "jag har tittat på Serie A och färgar håret, skaffar hårband och filmar hela jävla tiden. Jag glömde lära mig spela fotboll under tiden".

Usch.

Usch vad så sant... så kanske alla märkte så var det inte så många som gillade grabben, då menar jag både spelare, domare och publik!

fin fin seger!
Citera
2007-04-24, 23:37
Medlem
Jag förstår verkligen inte de som bråkar och härjar innan sin match. Hur kan man vilja riskera missa hela matchen för lite slagsmål?
Citera
2007-04-24, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden

Usch.

Kasta inte sten i glashus kära Vagabonden, såvitt vad jag hört så körde ni den där stulna ramsan från Bajen, "för ni är djurgårdsjävlar" hela första halvlek. Som förövrigt är så sjukt pinsam, men vad kan man förvänta sig av er? Är väl t.om. med så att era äldre gnagare skäms över ramsan.

Ha en fortsatt trevlig kväll, oroväckande att Wilton verkar vara grym.
Citera
2007-04-24, 23:42
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Kasta inte sten i glashus kära Vagabonden, såvitt vad jag hört så körde ni den där stulna ramsan från Bajen, "för ni är djurgårdsjävlar" hela första halvlek. Som förövrigt är så sjukt pinsam, men vad kan man förvänta sig av er? Är väl t.om. med så att era äldre gnagare skäms över ramsan.

Ha en fortsatt trevlig kväll, oroväckande att Wilton verkar vara grym.

Efter lång diskussion har man kommit fram till att ramsan inte är stulen från någon. Ramsan är skön och har blivit riktigt poppis.

AIK is the shit (slogan för 2008?)

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1053764,00.html - Stackars Erkan. Nästa gång kanske man inte ska ta sig för magen om föremålet tar på handen?

Appropå ingenting; imorrn har man gratis lunch. Härligt.
Citera
2007-04-24, 23:49
Medlem
Rätt åt honom. Försökte såklart göra världens grej av den där inkastade prylen också, skönt att han inte fick nån respons. Tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in