Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Usch nervöst ännu..dif kan spöa bp med 5-6 mål det tvivlar jag inte på och tff kan jävlas med gbg med tanke på hur dålig deras form verkar vara. Trodde råttorna skulle lägga sig idag och visa att dif är deras fiender men nu fick vi bevisat att dom är bröder. DIF verkade darriga som attan i Halmstad och det finns bara ett lag där uppe som har någorlunda klass pinsamt nog: Kalmar FF
Kollade på matchen på säsongskortet. Vart är DIF darriga någonstans? Ser inte någonstans där DIF är darriga, försvaret såg bra ut, visserligen otur med bollstudsen ibland vid rensningar men det var inte så att spelet i sig var tafatt eller att defensiven var bort åt helvete. Tvärtom. En krigarinstats av hela laget, att vända 1-0 till 1-2 på
2 minuter är inte darrigt.
12 matcher, 4 från start och 8 mål. Qurinio svarar på medias kritik.
EDIT: T.o.m jag som blårand kan erkänna att gnaget inte la sig, som ni säger gå ned på trebackslinje, skott på skott och dessutom flytta upp Örlund i sista hörnan, är inte att lägga sig. Sluta med dessa fjanterier.
Förövrigt, blårosa..kan man ha mer tur?