Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Helt uppenbart har du svårt att läsa. Du kanske missade att jag refererade både till AIK och till MFF? Men det är väl som vanligt att ni tror att det är just AIK som berör. Det är väl ingen hemlighet att MFF har en förmåga att sprida årskort för vinden till företag o s v (MFF hade väl publiksiffror på runt 7 000 förra året, trots 13 000 "sålda" årskort), likaså är det väl ingen hemlighet (utom för AIK:are då...) att AIK är ganska generösa med fribiljetter och rabatter.
Nästa gång du försöker leka Bror Duktig, testa att först läsa vad jag faktiskt skrivit.
/feldgrau
Du skrev
"Frågan är dock varför IFK inte gör som MFF och AIK och kastar ut några tusen årskort/fribiljetter över företagen i stan."
Ger AIK bort årskort? Jag har ingen anning, men det har uppenbarligen du. Så fram med lite fakta nu då eller ska du fortsätta försöka bortförklara dig.
Berätta gärna mer om generositeten med fribiljetter och rabatter.
För att leka din lilla Bror Duktig så hade MFF 13 665 i snitt förra året. Känns som ditt lillebrorskomplex växer allt för mycket!
När vi ändå ska mäta penisar.
"* IFK hade väl för övrigt runt 2500-3000 på årets första träningsmatch mot Häcken, i en stad som är hälften så stor, så så jävla fantastiskt var inte 4000."
Vad tror du skulle ske om AIK mötte DIF eller HIF på försäsongen? 3-4 000?
Ett jävla derby och inte mer än 3 000 dyker upp.