2014-12-28, 02:30
  #8617
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Du kan få mycket för en femhundring. Finns nog fortfarande kvar thunderkings för en tia paketet.
I raketväg rekommenderar jag lösa 42mm för 18 kr styck (dom ser ut såhär: https://www.youtube.com/watch?v=BqhHzKoHJ8Q&t=1m53s , i klippet finns även andra lösa raketer han saluför om du vill kika).

Jag föreslår lite blandat, det blir så enformigt med bara en produkt
Av bomber rekommenderar jag varmt 50mm Bomb (Royal Party) med 85g krut, Thunder Flash, 50mm Bomb (Extreme) och Kaskadbomb 45mm (Royal Party).

Citat:
Ursprungligen postat av Beastmaniak
Monster 19skott 45mm 249kr
Merkurius racketsats 6st racketer 79kr
5st 50mm bomber 95kr
2pack 50mm bomm från royalparty 59kr
2 st thunder king 20kr
=502kr

Där har du några tändpunkter


Stort tack killar! Därför är denna tråden fantastiskt! Ni kommer med ordentliga förslag och jag lyssnar!
supertack! Får se vad det blir!
Citera
2014-12-28, 02:32
  #8618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beastmaniak
Ohh juste Bäst att köra med några lösa raketer istället

fel
Citera
2014-12-28, 02:37
  #8619
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mohlinas
fel
?
Citera
2014-12-28, 02:41
  #8620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beastmaniak
?

Jag är ny på flashback. Råkade citera och svara samma sak 2 inlägg i rad!
Citera
2014-12-28, 02:42
  #8621
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mohlinas
Jag är ny på flashback. Råkade citera och svara samma sak 2 inlägg i rad!

Aha okej
Citera
2014-12-28, 03:22
  #8622
Medlem
Vet att frågan redan vart på tapeten tidigare, men finns det ingen bonnenliknande försäljare i sthlms området?

inte ÖoB eller Bahuaus utan jag tänker mer på någon som säljer RP o extreme. Allt ska vara så jävla dyrt här i sthlm...

Btw, ngn som varit hos MC-shopen i Sollentuna och beskådat deras utbud? stort? billigt?
Citera
2014-12-28, 10:47
  #8623
Medlem
Kanske redan finns i tråden.
Men hittade inte något när jag sökte....
MEN VART FAN hittar man vart extreme fireworks har sina återförsäljare. ???
Citera
2014-12-28, 11:27
  #8624
Medlem
Eoldorado EF Ragnarök svea.

Om det nu skulle bli en sista. Vilken.

woodstock. balder. avantgarde. Och andra sidan tycker jag det saknas färgkombinationer samt glitter/blink.. Mycket knaster just nu.

Förslag?
Citera
2014-12-28, 11:33
  #8625
Medlem
mrbooms avatar
Göteborgs Postens fyrverkeri test 2014 : http://www.gp.se/nyheter/reportage/1.2583018-test-fyrverkeritartor
Citera
2014-12-28, 12:21
  #8626
Medlem
Då var väl min setup klar. Dock har Svea Depån ute vid ILVA i Malmö en tårta jag inte sett. Atlas heter den och kostar 999kr. Jag är lite sugen! Polaren ska köpa en Golden Explosion nu i dagarna. Det kommer nog bli jävligt bra.

Här har ni en bild på mitt.

http://imgur.com/QBtIpyH
Citera
2014-12-28, 12:22
  #8627
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Sådär! Nu har jag lyckats fixa bild och film

Småsaker
2x Tiger Whip (Fyrverkerimästarna) 16:-
1x Beez (Krevad) 10:- (12st)
1x Green Bamboo (Krevad) 18:-


Fyrverkerisats/Pyrosats
1x Wind Element (Krevad) 198:-
1x Q-Box (Modifierad Av 4verkeri) 39:-


Bomber
10x Thunder King (Fyrverkerimästarna) 100:-
1x Thunder King (Extreme Fireworks) 19:-
1x Thunder Flash (Extreme Fireworks) 54:- (4st)
2x 45mm Kaskadbomb 3 Pack (Royal Party/Fyrverkeriimport) 100:- (6st)
3x 50mm Bomb 2 Pack (Royal Party/Fyrverkeriimport) 177:- (6st)


Raketer
4x Blandade 42mm Raketer (4verkeri) 72:-
10x Knallraket (Linders) 120:-
1x Merkurius (Extreme Fireworks) 79:-
3x Knallraket (Extreme Fireworks) 87:-


Tårtor
1x Coba (Linders) 39:-
2x Thunder (Festival) 118:-
2x Scorpion (4verkeri) 158:-
1x Rio (4verkeri) 155:-
1x Flower Power (Extreme Fireworks) 345:-
1x 1001 Nights (Royal Party/Fyrverkeriimport) 255:-
1x Top Fuel (Extreme Fireworks) 159:-
1x Monster Gamla (4verkeri) 249:-
1x Tiger (4verkeri) 375:-
--------------
Totalt: 2942:-

Och så fick jag två paket Tricky på köpet efter lite diskussion. Vad hände med rabatten förresten? Förr blev min far erbjuden mindre tårtor osv när han handlade där. Och då handlade han inte ens för typ någon tusenlapp typ. Bla, bla, bla, gnäll, gnäll, gnäll Pyro, det var bättre förr, va?!

Hur som haver, här är en bild på kollektionen: http://i.imgur.com/uAgLy3F.jpg

Och film likaså: https://www.youtube.com/watch?v=WtmVrU_39j8



Härligt! Snacka om att få mycket bra saker till enormt bra priser!
Citera
2014-12-28, 12:28
  #8628
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toka82
Kanske redan finns i tråden.
Men hittade inte något när jag sökte....
MEN VART FAN hittar man vart extreme fireworks har sina återförsäljare. ???

Man får maila dom

Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Härligt! Snacka om att få mycket bra saker till enormt bra priser!

Hehe, tack. Gillar att handla ekonomiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in