Citat:
Ursprungligen postat av
Harryb
Längesedan jag la upp någon bild här. Men det här blev det till nyår
https://imgur.com/a/Kul2jnq
Blev generellt nöjd med alla mina produkter. Är väldigt glad att jag tog Falcon ifrån Extreme samt Jauggunaut ifrån Funke, som dom två stora tårtorna. Visst dom kostar en del. Men Falcon har många skott och håller på i 2 minuter i ett bra tempo, så man får ändå njuta utav den.
Jauggunaut har ett riktigt bra lagom tempo, som gör att man får njuta utav varje effekt i den.
Detta nyåret lutar det mycket åt att köra iaf S-max ifrån Extreme.
Tjusig bild! Ingen dålig laddning där inte

ser ju onekligen ut som att du nöp ett premiärpaket hos 4verkeri med. Hur pass var kötiden för det? Var de nån pjäs där som stack ut?
Intressant att du nämner s-max, den har jag span på med såg den på AF-pyros nyårsvideo och den såg ju verkligen fin ut.
Jag har lite på kommande nyårs bruttolista men den kommer ju säkerligen revideras några gånger, kommer inte bli alla men de som finns där just nu är;
Mustang - den va så grym så jag bara måste uppleva den en gång till.
Wilk - varje film jag ser nu tycker jag den är variationsrik och spännande.
S-max - saknat vinkel i år åt de får man här och även i Wilk.
Pozoga - älskar blått och guld! Men ska denna bli aktuell hade jag velat länka ihop den med nån annan tårta, hade nog gjort sig i mitten mellan en trevlig 30 mm och en finaltårta med bra tempo.
Kolos - alla verkar gilla den som kört den och bräker på sista 8 skotten bra. Ser ut och ha bra häng med!
Funkenweide Scala - den var grym i närmast vindstilla. Stora utslag och fantastiskt häng