2015-12-04, 18:08
  #9817
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Ska nog vara Hanssons i år igen.

Alright, kanske blir en snabb vända hos dem I sånt fall, hoppas dom har kvar Hammargrens restlager som förra året, annars lär det bli lite väl tråkigt :/

Citat:
Beror på vad det är för sort. Vissa har en stubin bakom papphöljet, du kan ju ta av detta och se om där är en, så kan du ju köra visco från dessa till tårtan. Annars fåt du köra en visco från antändningen av dina sturn missiles om du har mycket, sisådär en 30 cm till tårtan.

Eller så bara kör du båda samtidigt, det är rätt nice med tjut samtidigt som tårtan

Alla stubiner går bakom papphöljet, hade tänkt att kanske ta av pappret och köra stubin längs det, blir väl till att klippa av halvvägs och sen skarva om så alla antänds av en stubin.
Citera
2015-12-04, 18:37
  #9818
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Alright, kanske blir en snabb vända hos dem I sånt fall, hoppas dom har kvar Hammargrens restlager som förra året, annars lär det bli lite väl tråkigt :/

Kan du nog förutsätta att dom inte har. Det är ju tredje året dom har Hanssons i år.

Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Alla stubiner går bakom papphöljet, hade tänkt att kanske ta av pappret och köra stubin längs det, blir väl till att klippa av halvvägs och sen skarva om så alla antänds av en stubin.

Bara ta av och se om där mynnar ut från sista hålet. Med lite tur så
Citera
2015-12-04, 19:03
  #9819
Medlem
PettaXs avatar
https://www.facebook.com/events/486812548164258/
Skönt folk <3
Citera
2015-12-04, 19:24
  #9820
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
https://www.facebook.com/events/486812548164258/
Skönt folk <3
Förstår inte varför alla bara hatar på ÖoB, finns ju så mycket andra butiker
Citera
2015-12-04, 19:42
  #9821
Medlem
pyro860s avatar
Och ingen säger emot <3
Citera
2015-12-04, 20:00
  #9822
Medlem
Måste ju va dax att nån tar och startar en outlet eller liknande med stort utbud till bra priser i Stockholmsområdet. Finns ju en del folk runt där.
Citera
2015-12-04, 20:27
  #9823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
https://www.facebook.com/events/486812548164258/
Skönt folk <3

OMG

Glöm inte alla krigsveteraner och flyktingar som också mår dåligt av fyrverkerier. /Husse till skotträdd katt.

Ni ÖoB bojkottas härmed då ni säljer raketer (pyrotekniska varor). Ta ert ansvar gentemot djur och natur, sluta sälj raketer.
Citera
2015-12-04, 21:02
  #9824
Medlem
zyzlites avatar
Någon som har en bra ritning på ett 4" rack?
Citera
2015-12-04, 21:53
  #9825
Medlem
Tigerskotts avatar
Måste erkänna att man är rätt så sugen på Sveas Sleipner för 333 kr:
Så klart inte någon värstingkaliber men blir lite impad ändå

https://www.youtube.com/watch?v=N69fEy7eDls
Citera
2015-12-04, 22:41
  #9826
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite
Någon som har en bra ritning på ett 4" rack?


Kan se om ja kan mäta mitt någon dag
Citera
2015-12-04, 23:04
  #9827
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockey2
Kan se om ja kan mäta mitt någon dag
Hade varit toppen
Citera
2015-12-04, 23:42
  #9828
Medlem
pyro860s avatar
Vad tror ni Avantgarde hos Bonden kommer ligga på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in