Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Ska nog vara Hanssons i år igen.
Alright, kanske blir en snabb vända hos dem I sånt fall, hoppas dom har kvar Hammargrens restlager som förra året, annars lär det bli lite väl tråkigt :/
Citat:
Beror på vad det är för sort. Vissa har en stubin bakom papphöljet, du kan ju ta av detta och se om där är en, så kan du ju köra visco från dessa till tårtan. Annars fåt du köra en visco från antändningen av dina sturn missiles om du har mycket, sisådär en 30 cm till tårtan.
Eller så bara kör du båda samtidigt, det är rätt nice med tjut samtidigt som tårtan
Alla stubiner går bakom papphöljet, hade tänkt att kanske ta av pappret och köra stubin längs det, blir väl till att klippa av halvvägs och sen skarva om så alla antänds av en stubin.