Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-26, 11:02
  #1
Medlem
Antee_s avatar
Hejsan..

Såg ingen tråd om detta men finns det redan en ber jag om ursäkt.

Så vad har ni köpt för något i år då? bifoga gärna bild..

Min bild kommer snart!!
Citera
2006-12-26, 11:20
  #2
Medlem
Antee_s avatar
Det kommer mer..

Men detta är i mina ägor än sålänge!

http://img147.imageshack.us/img147/204/spa0143qm7.jpg
Citera
2006-12-26, 12:45
  #3
Medlem
Ett 40-tal bomber i olika storlekar, 4-8"...
Ska se om jag orkar ordna bild...
Citera
2006-12-26, 15:36
  #4
Medlem
Naturvetarens avatar
Är du återförsäljare av något slag, ska du dela det med massa folk, är bilden stulen/inte dina saker på bilden, får du det jättebilligt/skänkt till dig eller är du helt enkelt inte klok i huvudet?
Citera
2006-12-26, 15:53
  #5
Medlem
Antee_s avatar
Kom igen nu då folket, bilder!
Citera
2006-12-26, 16:11
  #6
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=B=-
Ett 40-tal bomber i olika storlekar, 4-8"...
Ska se om jag orkar ordna bild...


Hrmm.. Skojjade du?

/Mvh Klos

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av Ante___
Det kommer mer..

Men detta är i mina ägor än sålänge!

http://img147.imageshack.us/img147/204/spa0143qm7.jpg

Hur många cracklingballs är det i demdär paketern? Och hur mkt kostade det?
Citera
2006-12-26, 16:23
  #7
Medlem
Jag har bara kvar ca 250 miniraketer från förra året.. morsan är och handlar så jag bad henne köpa lite nytt i år

När hon kommer hem så hoppas jag att hon har med sig detta:

400 miniraketer
24 såna där thunderking kopior
2st "raketsatser" tror att varje innehåller 6 raketer
4st 24skotts tårtor


Ante___ : Vart har du införskaffat dom där stora cracklingballs paketen? Jag är sugen på några såna Jag har bara 7 st såna bollar kvar från förra året
Citera
2006-12-26, 16:26
  #8
Medlem
Fox 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhead
Jag har bara kvar ca 250 miniraketer från förra året.. morsan är och handlar så jag bad henne köpa lite nytt i år

När hon kommer hem så hoppas jag att hon har med sig detta:

400 miniraketer
24 såna där thunderking kopior
2st "raketsatser" tror att varje innehåller 6 raketer
4st 24skotts tårtor


Ante___ : Vart har du införskaffat dom där stora cracklingballs paketen? Jag är sugen på några såna Jag har bara 7 st såna bollar kvar från förra året

svea säljer såna i 150 pack, 69 tror jag dom kostade.

Mvh
Citera
2006-12-26, 16:34
  #9
Medlem
Antee_s avatar
Tror det är 72 eller 75 st cracking balls i varje packet.. dom kostade 19:- st
Citera
2006-12-26, 17:14
  #10
Medlem
jävla helvete!

nästan allt var slut och det som fanns kvar var 1 per person så jag har bara en tårta och 8 st nyårsraketer.. finns det på typ lidl, willys eller något sånt som finns lite överallt? överskottsbolaget?
Citera
2006-12-26, 17:58
  #11
Medlem
unknown users avatar
slut redan? öö, detta är ju första försäljningsdagen för nästan alla affärer så de borde ju finnas.. men tänk på att det är tydliga regler för hur mycket krut de får ha på lager, och vanligt är att de har ett ganska litet lager, men får hem en leverans om dagen med fler varor i samma takt med att de säljer det..



Idag var jag till jula och handlade div. tillbehör till mina raketer såsom plaströr, eltejp, smältlim, tomtebloss, tändare m.m.. på väg in i affären såg jag en barrack ute på parkeringen med den fina texten "fyrverkerier" på.. nyfiken och för skojs skull gick jag in för att kolla på vad dom hade för utbud, och fick då se att återförsäljaren hette "Unique Pyrotechnic AB" något märke jag aldrig har hört talas om eller sett.. Är det någon som vet något om detta märke? jag köppte bla lite raketer i mellanklassen och airbombs för ca170kr och ska nu prova om det är något bra märke detta.. mer info kommer senare.. prisexempel; 6st AirBombs kostade 19kr..


Cheers
Citera
2006-12-26, 20:37
  #12
Medlem
itss avatar
jag var nere och köpte lite blandat skit till lillebrorsan och själv fick jag en väldigt fin låda för 650kr. hoppas den är riktigt fin nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback