Hej! Läst denna tråden nu i 2 år och tänkte att det var dags att skaffa sig en användare och börja skriva!
Inleder direkt med en fråga.. jag har köpt:
1 st Tiger (bonnen)
1 st Flower power (bonnen)
1 st Scorpion (bonnen)
och ska till billesholm imorgon. jag har en budget på 500 kr till och vill ha lite skjutpunkter.
Vad rekomenderas? är möjligtvis sugen på lite raketer..
Billig o bra tårta + något annat?
Någon stor familjesats?
Någon riktigt prisvärd raketsats?
Är bondens Bombpaket prisvärt? - där är ju lite tändpunkter, dock tyckte jag det såg väldigt litet ut själva paketet sist jag var där.
Eller något annat?
Även andra återförsäljare går bra då jag har de flesta runt om kring..
Känner att jag får lämna över detta till proffsen... Tack på förhand!