Sådär! Nu har jag lyckats fixa bild och film
Småsaker
2x Tiger Whip (Fyrverkerimästarna) 16:-
1x Beez (Krevad) 10:- (12st)
1x Green Bamboo (Krevad) 18:-
Fyrverkerisats/Pyrosats
1x Wind Element (Krevad) 198:-
1x Q-Box (Modifierad Av 4verkeri) 39:-
Bomber
10x Thunder King (Fyrverkerimästarna) 100:-
1x Thunder King (Extreme Fireworks) 19:-
1x Thunder Flash (Extreme Fireworks) 54:- (4st)
2x 45mm Kaskadbomb 3 Pack (Royal Party/Fyrverkeriimport) 100:- (6st)
3x 50mm Bomb 2 Pack (Royal Party/Fyrverkeriimport) 177:- (6st)
Raketer
4x Blandade 42mm Raketer (4verkeri) 72:-
10x Knallraket (Linders) 120:-
1x Merkurius (Extreme Fireworks) 79:-
3x Knallraket (Extreme Fireworks) 87:-
Tårtor
1x Coba (Linders) 39:-
2x Thunder (Festival) 118:-
2x Scorpion (4verkeri) 158:-
1x Rio (4verkeri) 155:-
1x Flower Power (Extreme Fireworks) 345:-
1x 1001 Nights (Royal Party/Fyrverkeriimport) 255:-
1x Top Fuel (Extreme Fireworks) 159:-
1x Monster Gamla (4verkeri) 249:-
1x Tiger (4verkeri) 375:-
--------------
Totalt: 2942:-
Och så fick jag två paket Tricky på köpet efter lite diskussion. Vad hände med rabatten förresten? Förr blev min far erbjuden mindre tårtor osv när han handlade där. Och då handlade han inte ens för typ någon tusenlapp typ. Bla, bla, bla, gnäll, gnäll, gnäll Pyro, det var bättre förr, va?!
Hur som haver, här är en bild på kollektionen:
http://i.imgur.com/uAgLy3F.jpg
Och film likaså:
https://www.youtube.com/watch?v=WtmVrU_39j8
