2019-03-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenkWeeder
Några grejer jag tänkte bocka av bara för att utesluta scenarion....

1, hur har andra inklusive du själv hanterat lapparna vid överlåtande etc? Det kan räcka att tumma på en lapp för att den skall bli mer eller mindre helkass och jag har själv upplevt det, och jag har vetat papper som är top notch som överlåtits helt perfekt och enligt konstens alla regler, och sedan kommer det sakta upp att tummen eller fingrar eller något liknande som varit och tryckt, rivit och slabbat på pappret med flottiga fingrar för att sedan gapa om noll effekt och besvikelse. Pincett är att föredra, men det är bara enligt mig själv....
2, har du lagrat dem länge och kanske under sämre förhållanden än vad som sig bör göras?
3, har du varit själv under stunden så kanske du faktiskt inte har fått uppleva ett samspel med andra som också, samtidigt befinner sig på någon liknande annan sida av vad man vanligtvis är...? Det är som dag och natt i jämförelse, också bara enligt mig själv och min uppfattning.

Slutligen så råder jag dig att äta en styck 155 mcg Teachers Gaze från självaste Gamma Goblin.
Dem finns att tillgå där sådant finns att tillgå så att säga....
Och jag känner till någon eller ett par som kan använda det helt reko trots daglig mellandos av just voxra så det borde du nog också kunna göra. MEN det är en srni och det är inte så olämpligt som ren ssri vad jag förstått på saken men ändå inte en högst rekommenderad handling ändå...

Tjack fungerar sämre gällande voxra vad jag hört och förstått. Håravfall, markant sämre allmän hälsa, nedsatt livsglädje osv (massor utav fler otäcka skräckscenarion)
är relativt vanliga förekommanden så bör du inte försöka trappa ner den där insatta medicinen och finna, om det går, en kanske något bättre lösning?

Må gott och lycka till, och glöm inte namnet gamma goblin, teachers gaze eller också för den delen den gamma som är på 200mcg. Kosmos nästa om du vill ge dig in på sådana doser i början av din karriär.... take it easy - BUT TAKE IT! ;P

Kan inte svara för hur andra har hanterat det. Jag fick det vakuumförpackat, öppnade och in under tungan utan att klydda. Men jag kan tänka mig att det helt enkelt var en dålig produkt som du säger. Trodde man kunde lita på säljare med bra omdömen osv, men kanske inte.

Det var förövrigt dessa jag hade, kanske inte det bästa som går att få tag på så här i efterhand..
(FB) LSD - stora tråden om olika blotters
(FB) LSD - stora tråden om olika blotters

Jag har ingen ambition att göra någon karriär, utan tänkte mest ge järnet en gång och se vad det handlar om. Frågan är om man vågar sig på 210mcg av de här gamma goblin om jag nu inte haft riktiga saker, men samtidigt kände jag inte i närheten av att snea på det jag hade, utan mer en nyfiken känsla som ett barn varje gång jag kände att något var på gång.
Citera
2019-05-17, 11:09
Medlem
Tjena.

Som jag förstått är det en bra ide att vara på bra humör och har en positiv inställning när man ska ta en trip- set & setting och allt det där.

Har ni några bra tips för att komma i positiv stämning strax innan en svamptrip? Dricka lite öl innan, eller kanske något annat preparat som ger bra positiv synergi med trippen? Kratom? Phenibut?
Citera
2019-05-20, 01:11
Medlem
kalleskalasknarks avatar
Hejsan!

Ska testa syra för första gången inom kort men är lite osäker på vad för dosering jag vågar ge mig på. Funderar på cirka 100-150 mikrogram.

Trippen kommer utspela sig i en mysig skog långt ifrån andra människor tillsammans med en nära vän som ska vara lite trippsitter/sällskap.

Xanor kommer finnas som lite säkerhetsbälte om det behövs.

Har ett 20 tal svamp och 2cb trippar under bältet (mestadels svamp) 3 gubbar toppisar så trippar jag ganska så hårt.

Om någon kanske har en rekommenderad dos eller allmänna tips så uppskattas det väldigt mycket! Samt om någon kanske kan tipsa om någon bra blotter från flugan!

Tripprapport kanske kommer, blir min första isåfall.

Man
20-25 år
92kg
190cm

Tack på förhand!
Citera
2019-05-20, 07:24
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleskalasknark
Hejsan!

Ska testa syra för första gången inom kort men är lite osäker på vad för dosering jag vågar ge mig på. Funderar på cirka 100-150 mikrogram.

Trippen kommer utspela sig i en mysig skog långt ifrån andra människor tillsammans med en nära vän som ska vara lite trippsitter/sällskap.

Xanor kommer finnas som lite säkerhetsbälte om det behövs.

Har ett 20 tal svamp och 2cb trippar under bältet (mestadels svamp) 3 gubbar toppisar så trippar jag ganska så hårt.

Om någon kanske har en rekommenderad dos eller allmänna tips så uppskattas det väldigt mycket! Samt om någon kanske kan tipsa om någon bra blotter från flugan!

Tripprapport kanske kommer, blir min första isåfall.

Man
20-25 år
92kg
190cm

Tack på förhand!

100-150mics är i mina ögon en bra nybörjar dos och eftersom psykedeliskatrippar inte är något nytt för dig så borde det vara perfekt.
tror inte någon benso kommer vara till nyttja ifall du skulle få en dålig tripp men kan ha fel, tänker tillbaka till sista jag tog syra (220ug) och fick en dålig tripp och tog några xanor och iktrovil men de gjorde inte ett skvätt.
Citera
2019-05-20, 10:51
Medlem
kalleskalasknarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yungyeey
100-150mics är i mina ögon en bra nybörjar dos och eftersom psykedeliskatrippar inte är något nytt för dig så borde det vara perfekt.
tror inte någon benso kommer vara till nyttja ifall du skulle få en dålig tripp men kan ha fel, tänker tillbaka till sista jag tog syra (220ug) och fick en dålig tripp och tog några xanor och iktrovil men de gjorde inte ett skvätt.

Blir 120mcg, hitta en lapp med bra reviews. Men man är ju lite nervös endå så känns bra att ha benson tillgänglig, har lätt för att få ångest och panik i vanliga fall och under en tripp blir jag ännu känsligare (duh) så det är bästa alternativet för mig, trippar aldrig utan bens tillgängligt, känns bäst så

FETT taggad är jag

Tack för svar!
Citera
2019-05-20, 21:07
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleskalasknark
Blir 120mcg, hitta en lapp med bra reviews. Men man är ju lite nervös endå så känns bra att ha benson tillgänglig, har lätt för att få ångest och panik i vanliga fall och under en tripp blir jag ännu känsligare (duh) så det är bästa alternativet för mig, trippar aldrig utan bens tillgängligt, känns bäst så

FETT taggad är jag

Tack för svar!
Om inte annat kan det vara en trygghet att ha dem tillhands. Med blotta vetskapen om att du kan dämpa effekten vid behov finns en god chans att du oroar dig mindre om det börjar kännas tungt.

En tung och mörk tripp är det inget fel på. Det som leder till dåliga trippar är om man grips av panik och inte kan bearbeta mörkret man stöter på.
Citera
2019-06-25, 07:17
Medlem
klarhetens avatar
Hej allesammans,

Ska testa LSD första gången med en sitter.
Väger runt 100kg, lite små-mullig 1.84cm lång och runt 35-årsåldern.

Tidigare erfarenheter:
Över 200g torkad svamp i olika slag med mycket jämna mellanrum
Dom flesta sorters benzo
Röka i många år
Oxykodon/contin/etc, Subutex, tramadol, morfin etc
Amfetamin
Kokain
Concerta/Ritalin - och många andra "damp/adhd/add-mediciner"
MDMA - Rena krystaller och olika typer av ecstasy

VIKTIGT ATT TILLÄGGA: Jag har aldrig och kommer aldrig skjuta
Nu till min fråga, då jag numera använder droger mestadels i medicinskt syfte och är väldigt inbiten på benzo så undrar jag om det är ett smart drag att kombinera LSD (tänkte börja testa med 60 ug) och benzo tillsammans. Tror ni denna kombon är OK utan risker?

Exempelvis:
2-4mg Xanor +60 UG
40-60mg Diazepam +60 UG

Kickar LSD'n för lite så kommer jag efter 2-3 timmar fylla på med resterande 60ug (varje lapp jag har innehåller 120UG).

Värt att också nämna är att jag mår bra både fysiskt och psykist så det är jag inte orolig för. Men jag vill inte få någon obehaglig känsla under trippen även om jag har en sitter med mig. Så väldigt tacksam för svar.

MVH
Klarheten
Senast redigerad av klarheten 2019-06-25 kl. 07:23.
Citera
2019-06-27, 23:40
Medlem
Har aldrig tagit LSD innan.
Ska imorgon ta ecstasy och funderar lite på ifall jag ska klämma i mig en mikrofon av lapp också, dvs en ”candyflipp”

Har bara tagit mdma 3 gånger innan så är därför osäker på ifall jag är redo.

Hade jag kunnat ta en liiiiten bit lapp (15ug?) och någon timme senare en ecstasy på ~150mg?

Tack på förhand.
Citera
2019-06-30, 20:31
Medlem
min kompis har tidigare haft problem med depression för några år sedan, han tänkte ta 120ug lsd (med mig som tripsitter) i veckan och jag undrar om det är en så bra idé? han har även blivit misshandlad förut men detta har han inget trauma om säger han själv. jag har själv tagit lsd förut men bara en gång, men det är hans första gång
Citera
2019-06-30, 21:45
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klarheten
Nu till min fråga, då jag numera använder droger mestadels i medicinskt syfte och är väldigt inbiten på benzo så undrar jag om det är ett smart drag att kombinera LSD (tänkte börja testa med 60 ug) och benzo tillsammans. Tror ni denna kombon är OK utan risker?

Exempelvis:
2-4mg Xanor +60 UG
40-60mg Diazepam +60 UG

Kickar LSD'n för lite så kommer jag efter 2-3 timmar fylla på med resterande 60ug (varje lapp jag har innehåller 120UG).
Nej - skippa benzon, då denna kommer att ta bort såväl effekt som klarhet från LSD-trippen. Vänta med att trippa tills du känner dig redo och gör det utan att blanda med annat.
Citat:
Ursprungligen postat av spruckentelefon
Ska imorgon ta ecstasy och funderar lite på ifall jag ska klämma i mig en mikrofon av lapp också, dvs en ”candyflipp”

Hade jag kunnat ta en liiiiten bit lapp (15ug?) och någon timme senare en ecstasy på ~150mg?

Tack på förhand.
En så liten mängd LSD gör varken till eller från. Jag skulle råda dig att vänta med candyflip tills du känner dig någorlunda införstådd med LSD (eller åtminstone liknande substanser).
Citat:
Ursprungligen postat av Brisert
min kompis har tidigare haft problem med depression för några år sedan, han tänkte ta 120ug lsd (med mig som tripsitter) i veckan och jag undrar om det är en så bra idé? han har även blivit misshandlad förut men detta har han inget trauma om säger han själv. jag har själv tagit lsd förut men bara en gång, men det är hans första gång
Att han varit deprimerad för några år sedan behöver inte innebära ett hinder. Så länge han känner sig trygg och välmående idag ser jag inte ett tungt förflutet som ett problem.
Citera
2019-07-01, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruckentelefon

Tack på förhand.

jag tycker du ska köra på bara en lapp om det är första gången du flippar, rekommenderar att du har någon med dig som inte tagit LSD dock. trippen kan variera väldigt mkt från gång till gång, men i grunden så ska det inte vara några problem om du inte är på dåligt humör, stressad etc då det förstärker alla känslor avsevärt.

Citat:
Ursprungligen postat av Noot
Tjena.

Som jag förstått är det en bra ide att vara på bra humör och har en positiv inställning när man ska ta en trip- set & setting och allt det där.

Har ni några bra tips för att komma i positiv stämning strax innan en svamptrip? Dricka lite öl innan, eller kanske något annat preparat som ger bra positiv synergi med trippen? Kratom? Phenibut?

MDMA är populärt, Tänd en lavalampa eller liknande mys, sätt igång lite skön musik. ät och drick innan så du inte blir skithungrig och tror att du håller på svälta ihjäl

Första gången jag testade psykadeliska var i form av en monsterdos LSD, jag tog en långpromenad i skogen och resultatet blev att jag kände mig som tecknade snövit när hon springer genom en läskig skog och blir jagad av den där jägaren
Citera
2019-07-20, 01:14
Jag planerar att trippa för första gången på svamp inom ganska kort och är riktigt taggad. Jag undrar om det finns någon sorts ”träning” för psyket som kan hjälpa en att hantera trippen bättre samt minska risken för snedtripp. Har t.ex hört från en person att det är bra att meditera mycket innan för att få kontroll över sinnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in