Citat:
Ursprungligen postat av
Dogmatix
Jag argumenterar så klart inte emot detta. Vad jag kan säga är att jag så klart hade lagt ganska mycket tid i förväg på att läsa på om Voxra (Bupropion) och om det kan vara något hinder eller hur det påverkar.
Också funderat kring mitt psyke och vilka anledningar jag hade just att testa LSD.
Några grejer jag tänkte bocka av bara för att utesluta scenarion....
1, hur har andra inklusive du själv hanterat lapparna vid överlåtande etc? Det kan räcka att tumma på en lapp för att den skall bli mer eller mindre helkass och jag har själv upplevt det, och jag har vetat papper som är top notch som överlåtits helt perfekt och enligt konstens alla regler, och sedan kommer det sakta upp att tummen eller fingrar eller något liknande som varit och tryckt, rivit och slabbat på pappret med flottiga fingrar för att sedan gapa om noll effekt och besvikelse. Pincett är att föredra, men det är bara enligt mig själv....
2, har du lagrat dem länge och kanske under sämre förhållanden än vad som sig bör göras?
3, har du varit själv under stunden så kanske du faktiskt inte har fått uppleva ett samspel med andra som också, samtidigt befinner sig på någon liknande annan sida av vad man vanligtvis är...? Det är som dag och natt i jämförelse, också bara enligt mig själv och min uppfattning.
Slutligen så råder jag dig att äta en styck 155 mcg Teachers Gaze från självaste Gamma Goblin.
Dem finns att tillgå där sådant finns att tillgå så att säga....
Och jag känner till någon eller ett par som kan använda det helt reko trots daglig mellandos av just voxra så det borde du nog också kunna göra. MEN det är en srni och det är inte så olämpligt som ren ssri vad jag förstått på saken men ändå inte en högst rekommenderad handling ändå...
Tjack fungerar sämre gällande voxra vad jag hört och förstått. Håravfall, markant sämre allmän hälsa, nedsatt livsglädje osv (massor utav fler otäcka skräckscenarion)
är relativt vanliga förekommanden så bör du inte försöka trappa ner den där insatta medicinen och finna, om det går, en kanske något bättre lösning?
Må gott och lycka till, och glöm inte namnet gamma goblin, teachers gaze eller också för den delen den gamma som är på 200mcg. Kosmos nästa om du vill ge dig in på sådana doser i början av din karriär.... take it easy - BUT TAKE IT! ;P