2009-01-11, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsen1
Vista? Starta skype som admin. Högerklicka-> Starta som admin.

han säger att skype funkar utan problem och att hans problem är cs (kanske drf som han skriver i denna tråd?

@Cuprinol: (jag hoppas du redan har testat detta) men gå in i cs till settings/options och hitta där du ställer in din mic.
Citera
2009-01-11, 14:41
Medlem
Jimmysws avatar
Jag har ett jävligt irriterande problem. På serverlist får jag endast upp ca 400-600 servrar. Men jag kan däremot ansluta till alla servrar via IP-adressen. Så då är det inga problem. Någon som vet? Det började i höstas.
Citera
2009-01-11, 15:33
Medlem
ikkAAs avatar
Någon loggade in på min storebrors msn och fråga mig om han fick låna mitt steam acc. Jag i tro om att det var min bror lånade självklart ut det, men det visade sig att det inte var min bror när jag fick mail om att e-mail och lösenord att blivit ändrat på mitt account.
CD-Key:n är long gone, så jag kan inte skicka in det till steam, men kan jag göra något annat?
Finns det någon chans att lyckats få tillbaka accountet, eller kan man bara få det bannat?
Citera
2009-01-11, 16:52
Medlem
Cuprinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePettsoN
han säger att skype funkar utan problem och att hans problem är cs (kanske drf som han skriver i denna tråd?

@Cuprinol: (jag hoppas du redan har testat detta) men gå in i cs till settings/options och hitta där du ställer in din mic.
Grejen är den att micken slutar fungera i exempelvis skype eller voipplay. Inte in game om du förstår vad jag menar
Citera
2009-01-11, 18:52
Medlem
gammalt konto

installerade steam nyss och fick igång mitt konto och sen installerade jag conter-stirke,,,

Men spelet kommer aldrig upp.
eller den kommer upp nån sekund men sen körs den tillbax till skrivbordet. vad kan det bero på?
Citera
2009-01-11, 20:35
Medlem
e det nån som vet en bra sida där man kan ladda ner DS maps? till source asso jag hittar inte dir folden till css på steam elr nåt så jag vet itne var mina maps ligger
Citera
2009-01-11, 22:23
Medlem
Exhausteds avatar
när jag trycker på t eller c så skriver jag nå reklam automatiskt.
hur får man bort det?
Citera
2009-01-11, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exhausted
när jag trycker på t eller c så skriver jag nå reklam automatiskt.
hur får man bort det?

skriv "unbind t" samt "unbind c" i din console så ska det lösa sig (utan " såklart)
Citera
2009-01-12, 13:03
Medlem
Exhausteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kotsson
skriv "unbind t" samt "unbind c" i din console så ska det lösa sig (utan " såklart)

tackar
Citera
2009-01-12, 13:48
Medlem
tjena!

Nu är det så att jag har ett problem.
Min mus laggar ganska mycket när jag lirar. Har testat en lasermus och en kulmus och båda laggar, dvs det måste vara någon inställning.. Har testat mousefix men funkar inte. Någon som har någon idé??

tacksam för hjälp!
Citera
2009-01-12, 16:14
Medlem
konstigkonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantaOrange
tjena!

Nu är det så att jag har ett problem.
Min mus laggar ganska mycket när jag lirar. Har testat en lasermus och en kulmus och båda laggar, dvs det måste vara någon inställning.. Har testat mousefix men funkar inte. Någon som har någon idé??

tacksam för hjälp!
pratat med flera personer som har det problemet med counter-strike... jag har det med
Citera
2009-01-12, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkonst
pratat med flera personer som har det problemet med counter-strike... jag har det med

ajt, vore nice att fixa det, gissar på att du inte har någon lösning på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in