2009-02-04, 09:02
Medlem
luffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da4rce
(Har sökt men hittar ingen som tagit upp frågan tidigare)

Varför måste de finnas 500 ljudfiler på varje server, och de används ju inte alltid, eller?

Varför lägger folk upp 500 olika ljud, i olika mappar så att de tar 10min att connecta till servern?

Kan man bli av med det?

cl_allowdownload "0"
Citera
2009-02-04, 09:05
Medlem
luffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
Tja, har ett problem med CS då jag råkade ändra till en upplösning som min dator inte stöder. Så nu när jag startar CS så kommer det bara upp en ruta där det står "Input not supported". Nån som vet hur jag kan lösa detta?

Högerklicka på cs i steam -> Properties -> Launch options -> skriv in -w 800, eller w -640 om heller kör med det.
Citera
2009-02-04, 21:04
Medlem
soBres avatar
Blockade en kille på cs . Och nu vill jag lägga in han på friends hur blockar jag upp han ?
Citera
2009-02-05, 18:43
Bannlyst
Kan ej få igång cs

Det är så att jag ej kan få igång mitt Counter Strike 1.6, kommer bara till huvudmenybilden i kanske 10-20 sekunder, sen stängs spelet ner igen. Jag har testat att installera om Steam och CS, men det har inte hjälpt. Har även testat att ta bort clientregistry.blob och låta Steam uppdatera igen, men det har inte heller hjälpt.

Tacksam för svar!
Citera
2009-02-09, 12:31
Medlem
Fifics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotersafari
Din router stöder inte öppning av nog många portar. Du får antingen aktivera DMZ eller så måste du köra i bridged mode, vilket du måste kontakta din ISP(internet service provider) om.

Jag har aktiverat DMZ och jag får det fortfarande inte att funka....

Och jag har en till fråga...
Vad blir det för skillnad om jag kör min router i bridged mode?
Kommer nåt att förändras?
Citera
2009-02-09, 19:18
Medlem
Någon som vet varför jag ej kan gå back, forward, left och right i CS: Source? Hoppa och allt annat fungerar. Har provat det mesta för att få det att fungera. Slowhack är det inte i alla fall.
Har ett Dinovo edge tagentbord ifall det har någon betydelse.
Citera
2009-02-09, 23:50
Medlem
Fifics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fific
Jag har en DLink DI 524 och när ja ska öppna port 27015 går allt bra tills mina kompisar ska joina min server. Jag har varit inne på PortForwarding.com och då stod det,

" The DI-524 will not allow you to forward enough ports, to run Counter Strike. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end. "

och jag fattar inte vad dom menar det detta.
Har någon en aning om vad jag ska göra för att få det och fungera?

Help plix :P

Jag kan säga att jag inte fattar nåt om det här, men iallafall, när jag öppnar en Dedicated Server och jag ska connecta så får jag meddelandet "STEAM Vaildation rejected" Samma sak händer med alla andra som ska connecta..

Citera
2009-02-09, 23:55
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Jag kan säga att jag inte fattar nåt om det här, men iallafall, när jag öppnar en Dedicated Server och jag ska connecta så får jag meddelandet "STEAM Vaildation rejected" Samma sak händer med alla andra som ska connecta..

http://www.google.se/search?q=STEAM+Vaildation+rejected&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&client=firefox-a

Testa någon av träffarna.
Citera
2009-02-10, 12:21
Medlem
Tja!
Såg en video på youtube häromdan om hur man fick fram muspekaren så att den var i mitten på skärmen när man spela,, Vilket skulle vara j*vligt användbart när man kör noscope med awp/scout. Undrar nu om någon vet hur man gör detta eller kanske vet vad filmen/guiden i fråga heter? Tacksam för svar!

tack på förhand
Citera
2009-02-10, 18:22
Medlem
Fifics avatar
Problem med Steam

Jag har ett problem...
Det är så att när jag ska starta Counter Strike så kommer det upp ett meddelande Det här spelet är inte tillgängligt just nu. Försök igen senare.

Men när jag går in på ett annat account så går det ?? :S

Men jag vill inte spela på den andra för den är VAC bannad.

Hjälp?
Citera
2009-02-10, 19:29
Medlem
DrH4xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Bästa CS musen genom tiderna är lätt ME 3.0, och den passar inte bra för fjortisar då musen är större än normala möss vilket gör att den sitter bra i min hand =)

I din hand ja, jag hatar 3.0an, kör med en gammal hederlig MX518 <3
Citera
2009-02-10, 19:58
Bannlyst
Citat:
Jag har ett problem...
Det är så att när jag ska starta Counter Strike så kommer det upp ett meddelande Det här spelet är inte tillgängligt just nu. Försök igen senare.

Men när jag går in på ett annat account så går det ?? :S

Men jag vill inte spela på den andra för den är VAC bannad.

Hjälp?

Det kommer upp för mig lite ibland, testa igen så går det. Iallafall så fungerar det alltid för mig om jag testar några gånger till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in