ja jag har problem med steam
jag har installerat det, stängt av UACn, godkännt steam i dataexekveringsskyddet. men ändå funkar inte steam. det står bara "steam.exe (main exription) unable to load steamUI.dll.
förut hade jag problem med steam.dll men då stängde jag bara av dataexekveringsskyydet. men nu är det steamUI.dll som spökar
jag hat googlat på det. men inte fått några svar. om man kollar hos steam med problem man kan ha med dem så står det att det bara är att ta bort clinentregistry.blob , steam.dll och steamUI.dll. de filerna har jag tagit bort... men jag har även lagt in nya sånna i mappen... jag fattar inet vad jag ska göra för att få det att funka
jag har ominstallerat steam ett tvåsiffrigt antal gånger. även mo installerat datorn.
jag vore mycket tacksam om någon som har haft samma problem eller vet hur man löser detta berättar det för mej