2008-06-16, 00:29
Medlem
feteprophetens avatar
Jag sitter i klistret med mitt cs.

När jag startar steam och ska kolla på servrar i både steam och i cs 1.6 så hittar den inga alls, alla mina gammla servrar står det bara ip till.
Tror inte det är brandväggen som knepar när det funkar att vara inne på friends och sånt. Och då kan jag se vilken server dom spelar på med inte komma in.

Samma med COD4, fick inte fram några sevrar.

Jäkligt skumt och ledsamt då jag känner för att lira lite igen :/

HELP ME!
Citera
2008-06-16, 18:52
Medlem
bongo_gurans avatar
Hittar bara rumänska o portugisiska servrar

Hej alla CS-mäniskor.
Jag har inte spelat på 100 år men drog ner denna (http://thepiratebay.org/tor/3946243/CounterStrike_1.6_Full.__BOT._LANPatch_(Cracked).r ar)
från tpb. När jag kollar efter internet-spel så får jag bara upp en massa rumänska och portugisiska servrar. Det hade väl inte gjort något iof om de jävlarna inte varit så kassa o vägrat prata engelska. Sen på nån blev ja kickad med texten "only players from the ROU allowed", ROU? e de Ukraina eller?

kan man ändra i nån fil eller inställning för att hitta lite bättre eller?
tfs
Citera
2008-06-17, 01:09
Medlem
nylndrs avatar
Varför har jag konstant 100 i choke?
Jag har rätt rates och allting, jätteäckligt..
Citera
2008-06-17, 22:08
Medlem
carlphilipkbas avatar
Hur gör man för att få VGUI buy menu alltid används istället för old menu. Lirar ofta på spelarenan och då knasar det sig och går över till old menu. Mvh Carljan
Citera
2008-06-17, 23:08
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlphilipkba
Hur gör man för att få VGUI buy menu alltid används istället för old menu. Lirar ofta på spelarenan och då knasar det sig och går över till old menu. Mvh Carljan

Det är en inställning dom ändrar. Vet själv inte hur man fixar bort det, tycker det är jävligt störande med dom sega gamla menyerna.
Citera
2008-06-18, 16:56
Medlem
carlphilipkbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Det är en inställning dom ändrar. Vet själv inte hur man fixar bort det, tycker det är jävligt störande med dom sega gamla menyerna.
Tycker det är j*vlit störande att man måste byta det varje gång...
Citera
2008-06-18, 17:44
Medlem
nylndrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nylndr
Varför har jag konstant 100 i choke?
Jag har rätt rates och allting, jätteäckligt..
Jag fixade problemet genom att höja rate till 99999
Citera
2008-06-18, 18:16
Medlem
t0rsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajsac
omg jag måste aima i magen för att träffa huvudet, aimar jag i huvudet åker skotten över, what to do?

Cl_bobcycle 0.8
Citera
2008-06-18, 19:01
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlphilipkba
Tycker det är j*vlit störande att man måste byta det varje gång...

Vem gör inte det. Varför har dom inte bara något sådant i options eller låter det helt enkelt vara?
Citera
2008-06-18, 20:03
Medlem
jerpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongo_guran
Hej alla CS-mäniskor.
Jag har inte spelat på 100 år men drog ner denna (http://thepiratebay.org/tor/3946243/CounterStrike_1.6_Full.__BOT._LANPatch_(Cracked).r ar)
från tpb. När jag kollar efter internet-spel så får jag bara upp en massa rumänska och portugisiska servrar. Det hade väl inte gjort något iof om de jävlarna inte varit så kassa o vägrat prata engelska. Sen på nån blev ja kickad med texten "only players from the ROU allowed", ROU? e de Ukraina eller?

kan man ändra i nån fil eller inställning för att hitta lite bättre eller?
tfs
Köp cs istället?
Citera
2008-06-19, 14:07
Medlem
Jospans avatar
Hallå grejjen är den att jag har problem med .cfg och startalternativ och sånt i cs.. Finns det någon vänlig själ som kan rekommendera en .cfg som finns ute eller ännu bättre skicka sin egen om du har en riktigt bra? Skulle gärna vilja veta alla bra startalternativ också samt kommandon som tex. cl_bob 0 osv för bättre aim osv..

En polare till mig använder någon "inject" vad han kallade det så han behöver inte skriva in cl_bob 0, cl_bobcycle osv. varje gång han startade cs. Någon som vet var jag får tag på det?

För att jag frågar er här på flashback ang detta är pga av min polare vill inte skicka sina kommandon, injects, startalternativ han använder sig utav, han säger det är privat.
Citera
2008-06-21, 00:16
Medlem
score!s avatar
Hur fixar jag mer maps till dedicated server? På något vis måste jag ju föra över maps, men funkar inte och vet inte vart, något :P?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in