2009-05-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia-pestis
Trött på wow och trött på att lira cs på polska servers och crackad version som laggar.

Funderar på att köpa cs och börja lira lite,public.

Det är ganska många som lirar 1.6 forfarande?
Funderar om man ska köpa source dock.
Vad ska jag köpa om jag vill spela 1.6?
Cs anthology?

Köp den dära orangea lådan ifrån steam, då får du lite allt möjligt smått och gott för en rimlig peng.
Citera
2009-05-28, 23:56
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yersinia-pestis
Trött på wow och trött på att lira cs på polska servers och crackad version som laggar.

Funderar på att köpa cs och börja lira lite,public.

Det är ganska många som lirar 1.6 forfarande?
Funderar om man ska köpa source dock.
Vad ska jag köpa om jag vill spela 1.6?
Cs anthology?

Om du söker 1.6 så ska du Köpa Anthology. Och du får både CZ och CZ: deleted scenes med.
Citera
2009-05-29, 21:56
Medlem
Prostreet32s avatar
Tips på bra gaming headset?
Max pris typ 300kr, har inte alls mkt nu.
Citera
2009-05-29, 23:27
Medlem
Okej, det är 181 sidor av text som jag faktiskt inte gått igenom.
Dock så har jag en fråga som säkert kommit upp tidigare i tråden,
ibland när jag startar steam+cs och ska hitta en public server att spela på så hittar jag endast nån enstaka polack server.
Medans andra gånger jag startar hittar jag kanske tusen.
Finns det något jag kan göra för att fixa detta?

Mvh Rafy.
Citera
2009-05-29, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prostreet32
Tips på bra gaming headset?
Max pris typ 300kr, har inte alls mkt nu.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=101962
Citera
2009-05-30, 02:26
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weakeSt Link
Köp inte source, köp 1.6 från steam.

sen går du in på www.spelarenan.se så kan du börja lira där, massa public och annat och alltid många som lirar.
Kan du tänka dig att lira CS fullt med massa små snorungar som tror att de är i månbrottet rekomenderar jag spelarenan. Annars tycker jag du ska lira på som vanligt i public.
Citera
2009-05-31, 13:09
Medlem
elof13s avatar
Jag o mina polare tänkte lira cs härom dan o skulle lägga upp en egen server men ingen kunde joina... skrev in sv_lan 0 men funkade inte och man kunde inte joina via friends eller med IP någon som vet hur man fixar detta?
Citera
2009-05-31, 13:39
Medlem
Eronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elof13
Jag o mina polare tänkte lira cs härom dan o skulle lägga upp en egen server men ingen kunde joina... skrev in sv_lan 0 men funkade inte och man kunde inte joina via friends eller med IP någon som vet hur man fixar detta?

Finns så många trådar om det överallt på internet. Börja med att använda hjälpmedlet "sökmotor".
Citera
2009-06-01, 08:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Kan du tänka dig att lira CS fullt med massa små snorungar som tror att de är i månbrottet rekomenderar jag spelarenan. Annars tycker jag du ska lira på som vanligt i public.

Är väll ganska skit samma? Är väll bara att döda dom och gå upp i rank?

Små snorungar finns det överallt, men vad gör det om det sitter en 14åring i motståndarlaget? Är det de att de är kaxiga och du börjar gråta?

Bara skönare att få köra över dom om de nu skulle vara kaxiga.
Citera
2009-06-01, 14:27
Medlem
Axells avatar
Citat:

Små snorungar finns det överallt, men vad gör det om det sitter en 14åring i motståndarlaget? Är det de att de är kaxiga och du börjar gråta?

Har man kompisar att lira i samma lag som jovisst då är väl spelarenan rätt bra men har man inte det så brukar det ju droppa in någon snorunge som tror den är ball. Jag tål tyvär inte sådana personer så därför lirar inte jag på spelarenan och även självklart för mina polare också har slutat spela där.
Citera
2009-06-01, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Har man kompisar att lira i samma lag som jovisst då är väl spelarenan rätt bra men har man inte det så brukar det ju droppa in någon snorunge som tror den är ball. Jag tål tyvär inte sådana personer så därför lirar inte jag på spelarenan och även självklart för mina polare också har slutat spela där.

Med den attityden når man aldrig prispallen i WCG/ESWC/CPL.

Den attityden leder raka vägen ner i pubgropen där resten av publicidioterna spelar.
Citera
2009-06-01, 16:22
Medlem
Mäkis avatar
Citat:

word -
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in