2007-06-24, 18:35
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GabbeLiTo
Om du syftar på CS 1.6 så kan jag rekommendera följande server
|BBS| Hockeyfrilla
213.114.173.247:27015

Spelar där någon timma om dagen och det är skön stämning där, alla är riktigt trevliga. Mest folk i åldern 30+ där, så du behöver oroa dig för fjortisar.

Låter kanon. Tackar.
Citera
2007-06-24, 18:36
Medlem
Hurris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
jag har lessnat på livet och tänker börja lira CS igen.

Finns det någonting mer fjortis än det uttalandet?
Citera
2007-06-24, 19:29
Medlem
pedepoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Ok, jag har lessnat på livet och tänker börja lira CS igen. Någon som kan rekommendera en bra server, det vill säga bra admins, inga fjortisar, och trevliga spelare?

Whiskyhörnan är att varmt rekommendera! Bra servrar, trevliga admins!

www.whiskyhornan.se eller www.whcs.se för IP. Bli gärna medlem i forumet!
Citera
2007-06-24, 19:32
Medlem
pedepoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fryer
Nä, jag sparar kartorna för att slippa ladda ner dem igen
Har bara en användare. Fast egentligen - ska man ominstallera hela steam eller räcker det med att "remove local content" från spelets mapp för att avinstallera?

Testa att ta bort alla maps. Om inte det fungerar så ominstalerar du steam helt. Alltså först så tar du bort programmet från "Ta bort program" i kontrollpanelen. Sedan så tar du och slänger alla mappar relaterade till steam (det blir några mappar kvar)
Citera
2007-06-24, 20:04
Bannlyst
Vilka spelar på spelarenan ?

som topic lyder... säg namn och ranking och möjligtvis vilka servrar ni spelar på mest och tillför även vad ni tycker om spelarenan.

jag heter razEERR och är blå rankad jag spelar på arena 8 och 13 och tycker deras system är helt okej !
Citera
2007-07-07, 19:28
Medlem
wrongs avatar
fixade steam nu efter 2-3 år och jag vill spela 1.6 men det kommer bara upp 2 servers och de är låsta.. har det kommit nån update eller liknande?

Ja, jag har en egen cd-key och konto.
Citera
2007-07-07, 19:34
Medlem
Novrils avatar
..

Tja,

Har en kompis som glömt sitt lösenord till sitt account, då han alltid haft autologin. Han har även glömt hemliga frågan, finns det något sätt att få tillbaka det? Han har även mailat steam utan resultat... Och ja, jag vet att han inte är speciellt smart som glömmer allt, men ni kanske kan hjälpa honom?
Citera
2007-07-07, 22:09
Medlem
Vet någon hur man "stänger av" spray bilder på counter strike source...har sökt runt på google men lyckades inte hitta något.
Citera
2007-07-09, 14:34
Medlem
Har haft en fullt fungerande version av Source som jag lirat på under några månader. Lirade senast för nån vecka sen. Men igår när jag skulle dra igång spelet så säger mitt virusprogram att jag har fått virus och kort därefter meddelar steam att spelet är "unavailable at this time". Samma sak upprepas vi varje nytt försök. Har sökt igenom burken efter virus och trojan och spyware och grejer med olika program utan att hitta något. Någon som hört något liknande eller vet vad jag ska göra?
Citera
2007-07-09, 14:45
Bannlyst
Vad skriver man i konsollen för att slippa chat-funktionen? Är så grymt less på alla fjortisar som whinar och har sig hela tiden.
Citera
2007-07-09, 14:48
Medlem
Någon som vet vart man kan fåtag i en ny cfg där man kan få alla spel? Den jag har nu är ganska gamal.
Citera
2007-07-09, 14:55
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskis
Vad skriver man i konsollen för att slippa chat-funktionen? Är så grymt less på alla fjortisar som whinar och har sig hela tiden.

Har för mig att det är hud_saytext 0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in