2009-04-29, 18:15
och det som sägs i detta forum ska ju inte tas som absoluta sanningar - jag är ju inte den undersökande läkaren. Det är ju ett tufft läge, man vill ju tro det bästa om folk. Men, klamydia är VÄLDIGT smittsamt och vi har en stor tradition i Sverige av att kunna hitta det. Så.. ja.. Prata med läkaren i enrum och be om hans syn på det hela.
och det som sägs i detta forum ska ju inte tas som absoluta sanningar - jag är ju inte den undersökande läkaren. Det är ju ett tufft läge, man vill ju tro det bästa om folk. Men, klamydia är VÄLDIGT smittsamt och vi har en stor tradition i Sverige av att kunna hitta det. Så.. ja.. Prata med läkaren i enrum och be om hans syn på det hela.
Det är sekretessbelagt, så dom får aldrig reda att det är du. Sen i sin tur får dom en lapp hem i brevlådan att dom måste testa sig. Här i Malmö är det "Postfack 8" som är avsändaren hehe.
Tänk på att morgonurin är det bästa, alt vänta några timmar innan du lämnar provet. Blodprov tar dom mig veterligen endast för HIV.

Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106