Citat:

Ursprungligen postat av NordahlJ

Hej. Jag hade en sexuell kontakt med en kvinna nyligen. Det var inte min partner och nu har jag testat mig mot klamydia. Har inte fått provsvaren en och jag påstod på ungdomsmottagningen att jag inte hade en partner. Kan jag gå tillvårdcentralen och testa mig igen för att få ut en till behandlingskur?
Skulle jag sedan kunna krossa denna medicin i maten för att behandla hennes ev könssjukdom. Är tabletterna krossningsbara? Och skulle hennes ev klamydia kunna bli "botad" på detta sätt. Har ingen lust att berätta om en eventuell könssjukdom. Det skulle "förstöra" en hel del. 
Tack på förhand

Hon behöver ju inte få reda på att du har varit otrogen. Säg till henne att du är orolig att du har fått Klamydia. Börjar hon anklaga dig för att du har varit otrogen så är det bara att tutta i henne lite lögner.  Säg att det kan ta flera år innan Klamydia bryter ut och att du måste ha fått det i kroppen innan du blev tillsammans med henne. 
Men detta fungerar nog bara om erat förhållande är rätt färskt. Har ni varit ihop i många år så kan det blir svårt att lura henne. Men värt ett försök....