2007-02-18, 18:34
Medlem
slemhinnorna i halsen är inte lika tunna som slemhinnorna i en mutta eller urinröret på en kuk, det är väldigt ovanligt
Citera
2007-02-24, 23:40
Medlem
Orientering

Klamydia i svaljet = Twar.
Sök på twar och kolla vad bakterien heter så får du detta svaret.
Citera
2007-03-23, 21:12
Medlem
Klamydia och antibiotika! Snabba svar!?

Tjena alla.

Åkte på en släng klamydia för ett tag sedan och skulle ta antibiotika. Ska ta mitt sista piller imorgon lördag och vill ut och dricka ikväll, fredag..

Vad kan hända om jag dricker?
Citera
2007-03-23, 21:14
Medlem
Boogie-ads avatar
Du kommer troligtvis att åka på en ny släng av klamydia .pga ditt bevisat dåliga omdöme när du druckit alkohol.

Ser man det rent medicinskt så är det ingen hit, just antibiotikan mot klamman säger läkarna att man absolut inte ska kombinera med alkohol.
Citera
2007-03-23, 21:14
Medlem
Inget särskillt händer, din lever tar lite mer stryk än vad den egentligen skulle ha gjort om du drack utan och ta antibiotika.. så bara o festa på
Citera
2007-03-23, 21:19
Medlem
"Ikväll får 107 svenskar Klamydia".
Närå. Men så här står det(längst ned): "Det finns en utbredd missuppfattning om att antibiotika och alkohol inte kan kombineras, men ingenting tyder på att det är så" här: http://www.fass.se/LIF/lakarbok/lake...rticleID=18363
Citera
2007-04-09, 09:29
Medlem
Flytningar från urinrör vid klamydia även på män?

Kan man få det?
Misstänker nämligen att jag åkt på skiten, lättaste är väl att testa sig ja det ska jag göra. Men det är stängt idag så tänkte bara kolla lite i förväg.. Är ca 1 vecka sen jag hade sex med en tjej som jag inte vet något om.
Har läst på lite men de flesta sidor skriver att man oftast inte märker några symptom alls. De jag märker är bara att kalingarna blir fläckiga och att de känns blött i kuken typ? Kanske är inbillning men jag vetofan.

Vet inte heller om detta är rätt ställe att posta på.
Citera
2007-04-09, 11:04
Medlem
fbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boogeyman22
Kan man få det?
Misstänker nämligen att jag åkt på skiten, lättaste är väl att testa sig ja det ska jag göra. Men det är stängt idag så tänkte bara kolla lite i förväg.. Är ca 1 vecka sen jag hade sex med en tjej som jag inte vet något om.
Har läst på lite men de flesta sidor skriver att man oftast inte märker några symptom alls. De jag märker är bara att kalingarna blir fläckiga och att de känns blött i kuken typ? Kanske är inbillning men jag vetofan.

Vet inte heller om detta är rätt ställe att posta på.
Japp.
Citera
2007-04-09, 11:40
Medlem
men det kliar inget, är inte hellt rött eller prickigt. Svider itne när jag pissar heller.. kommer bara lite klet ur hålet..kan de va svamp också?
Citera
2007-04-09, 12:37
Medlem
Kvasar2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boogeyman22
men det kliar inget, är inte hellt rött eller prickigt. Svider itne när jag pissar heller.. kommer bara lite klet ur hålet..kan de va svamp också?
Det kan trots att andra symptom saknas vara Klamydia. Det är vanligt att symptom helt saknas vid klamydiainfektion.
Citera
2007-04-09, 19:35
Medlem
Låt oss säga att tjejen i fråga var oskuld innan, vad kan jag ha åkt på då?
Citera
2007-04-09, 19:54
Medlem
Avva66s avatar
Vanlig flytning har jag fått nån gång, och jag tvivlar på att jag har klamydia.
Kan det inte bara va det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in