Citat:
Ursprungligen postat av TotalLiberal
Hej HrGrand! Vem är det egentligen som är partiledare? För två år sen var det nån med nicknamet "Skatt är stöld", är det du? Om inte, varifrån har jag fått det? Har ni bytt partiledare? Mot bakgrund av att du inte redde ut partiledarskapet förut när det framkom att jag var osäker, kan man få intryck av att det är nåt hemligt med vem som leder partiet. Är det så?
Jag kan inte dra mig till minnes att du frågat det tidigare, men det framgår tydligt på hemsidan att jag är ordförande. Vi har hunnit haft två partiledare efter "Skatt är stöld", och jag är den tredje. Jag är alltså inte "Skatt är stöld".
Citat:
Hej HrGrand! För två år sedan ska folk ha uteslutits ur Liberala Partiet. Då mailade jag den som var ordförande och frågade vad detta berodde på. Var detta du? Isåfall, fick du det mailet? Och isåfall, varför svarade du inte på det?
Eftersom jag inte ens var engagerad i partiet då kan jag inte svara på hur det låg till. Det enda jag kan säga är att jag inte vet om att en uteslutning ägt rum. Det var inte mig du mailade till.
Citat:
Hej HrGrand! Förut skrev du att du gillar knark. Då kan man ju ana att du knarkar, vilket för övrigt andra har vidimerat. Då undrar jag vad det är för drog och hur ofta du tar den? Ursäkta att behöva ställa en privat fråga men nu när du har gått ut med det, och eftersom du är partiledare, ligger det i potentiella väljares intresse att veta såna fundamentala detaljer kring dess ledare, då det kan påverka hur partiet leds.
Nej, du lade tidigare ord i min mun. Jag skrev "positiv till knark och bögar". När du blev batshit crazy och såg det som en fantastisk sensation förtydligade jag vad jag menade, men
ändå fortsatte du att tro på din egna definition, vilket är otroligt oärligt.
Du har redan innan inlägg
#670 påstått att LP inte är något annat än ett knarkparti. När jag frågar vad som lett dig till den slutsatsen hänvisar du till någon otydlig mening som skrevs
efter dina anklagelser. Jag anar att du har problem att hantera verkligheten.
Den starkaste olagliga drogen jag har använt är cannabis, och försöker inte skyla det på något sätt. Har inga regelbundna vanor.