Citat:
Ursprungligen postat av
TheStriptease
Jaha, folk med familj har mindre tid att vara engagerad åt andra håll, t ex politik. Säg något som varenda människa inte redan visste.
Inte bara familj, jag syftade mer på ett riktigt jobb än på familj. Kort sagt: ett liv.
Detta är ett problem inget annat parti här, utom möjligen FI. Notera att det föddes många runt 1990-1992.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheStriptease
Du säger att "han tog sig vidare från den fasen i livet" men vad du egentligen menar är att han släppte alla sina tankar och ideal för en chans att få lite mer makt och lite högre lön. Ja det låter verkligen som en man att se upp till, som säljer ut sig så lättvindigt.

Nej, vad jag egentligen menar är att Anders Borg inte sitter på det här forumet och postar när han börjar närma femtio år gammal. Han har... gjort... lite annat.
Ditt tänkande är ett allvarligt problem för LP. För om man totalförnekar problemet kan man inte heller förhålla sig till det. SvP har också ett antal grundläggande problem som man vägrar inse att man har. Jag mötte samma reaktion från deras håll när jag påtalade dessa för dem som från dig.
Det kanske säger något. För det är precis samma barnsliga trams om ideologisk renhet och att "stå upp för sina ideal" där också.