2006-05-28, 16:23
Medlem
På sistone har jag fått förhöjt blodtryck av 3-reklamen.
Nu får det fan vara nog!

tre TRE treeee 3 T R E ! aAAAargh...
Citera
2006-05-28, 19:49
Medlem
Parkers avatar
Whiskas-reklamen med nån unge som läser ett fånigt jävla rim. Gaaah! Fy fan, jag hatar ungar.
Citera
2006-05-28, 21:10
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Han är ju skön! Har du läst hans blogg? HAHA så jävla bra.
Länk?

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-05-29, 02:01
Medlem
BesserWissers avatar
Treos nya reklam är ju helt jävla klart värst!

Den fula jävla satungen som hela tiden när det går åt helvete, kläcker ur sig sitt jävla "pyyssssschhhhhhhhh"

Ful e han med. HATAR ungar.
Citera
2006-05-29, 02:36
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Länk?

MVH
/Herr Lindholm
http://festisivan.blogspot.com/
Citera
2006-05-29, 15:27
Medlem
I-Ss avatar
Finns en ny SB12, nån munsköljmedel, samma kille som är med i en äldre antihåravfallsmedelsreklam som figurerar även i denna, nån mer som lagt märke till honom? I den första jag tänker på har han problem med tunnhårighet, nu har han tydligen i behov av munskölj också.
Citera
2006-05-29, 23:03
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Brukar resa mig upp ur tv-soffan illa kvickt när det blir reklam, jag hatar rent ut sagt skiten! Likförbannat går det vissa gånger inte undvika att se reklamen, och bland det värsta jag sett den senaste tiden är ju alla dessa nördfilmer från vodafone, allvarligt, BLIR man sugen på att byta till vodafone efter att ha sett den där blonde fånen? Allvarligt talat?

En annan jag inte tål är den där för eniro, de där äckliga småkrypen som man bara vill skicka i omloppsbana runt jorden medelst brännbollsträ...

En tredje jag inte tål är den där chokladen "merci". Dampungen i den där reklamen för canaldigital eller vad det nu är stör jag mig också på.

ALLA reklamfilmer som till sitt ursprung är tyska och som blivit dubbade till svenska har jag också svårt för (t.ex. ajax, riesen m.fl).

Sen funderar jag nästan på att genomföra ett könsbyte, för det verkar inte finnas några lyckligare varelser än tjejer som har mens. Jag har försökt påpeka det där för min sambo ett par gånger att det där med att ha mens inte kan vara så jäkla jobbigt Jag menar, titta på tjejerna i reklamfilmerna för bindor & tamponger! De reser iväg utomlands, de klättrar i berg, de tar medaljer i simning, de raggar upp kåta killar på krogen, de kör stenhårda aerobicspass osv och ALLT med ett stort jäkla leende på läpparna... Så reagerar inte min tjej under mensen kan jag säga...

Skulle kunna sitta här hela kvällen och häckla reklamfilmer, men det får räcka med ovanstående...

Skriver under på vartenda ord du skrev. Jag hatar verkligen reklam. En annan som får mig att se rött och tänka på Albert Fish är Party poker: Ingen att spela med? Oooooobaby eller vad fan mongot skriker. Jag vill förpassa denna man till Hades. Nu har det gått så långt att jag sitter beredd med fjärrkontrollen och drar av ljudet när skiten börjar. Jag pallar inte längre
Citera
2006-05-31, 01:53
Medlem
P.Gs avatar
Pressbyrån-reklamen med den där bögen som säger "Guuuu va retro!"
Citera
2006-06-01, 02:59
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
http://festisivan.blogspot.com/
En total omdefinition av begreppet "billig".

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-06-01, 08:29
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
En total omdefinition av begreppet "billig".

MVH
/Herr Lindholm
Lämna det som meddelande hos han då

This is my deluxe blog! Very cool blog, eto kruto! You can call and leave me message on my Swedish telephone: 08 – 66 99 827 and I will put your message as mp3-file on www.skvallra.se/ivan/ ... At the bottom of this blog, and at http://www.youtube.com/watch?v=uZM4k9bNe6w , you can now also see my commercial!!
Citera
2006-06-03, 00:44
Medlem
Jag hatar en Libero-reklam som jag iofs inte har sett på ett par år.

"Hej, jag heter Anton, och min mamma hon är snäll, men man måste äta då och man måste sova då.
Här är vår soffa av äkta sidentyg, och nu tänker jag kissa på den men mamma bara ler. Vad är Hemligheten mamma?
Mamman: Nya Libero Baby 1 och 2 med allround system förhindrar läckage, också vid mage och rygg.
Ungjävlen: Nu tänker jag bajsa också!

Reklamrösten: Libero, det känns tryggt.

AAAAAAAAARGH!!! Hata!
Citera
2006-06-03, 01:47
Medlem
slarvers avatar
Någon mer än jag som reflekterat över att det är en speciell mans röst som ständigt återkommer i flera reklamer filmer, jysk-reklamen, kommande program på discovery m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in