2006-05-22, 22:52
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Ja, fy fan. "Det beror på lågt PH-värde i underlivet". Det skulle kanske kunna vara F!:sarnas nya slogan: "Lider du av lågt PH värde i underlivet? Gör som alla andra surfittor, rösta på Feminstiskt Initiativ!"
Haha, det var ju en suverän slogan! Den skulle man ha på en t-shirt.
Citera
2006-05-22, 23:02
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ja, fy fan. "Det beror på lågt PH-värde i underlivet". Det skulle kanske kunna vara F!:sarnas nya slogan: "Lider du av lågt PH värde i underlivet? Gör som alla andra surfittor, rösta på Feminstiskt Initiativ!"
Hahaha! Bäst!
Den reklamfilmen vill man f.ö. inte höra i bakgrunden när man idkar samkväm kan jag berätta.
Citera
2006-05-23, 09:03
Medlem
Byfånens avatar
Citat:

Fy faan vad roligt, STOR HUMOR

Ska banne mig fixa en T-shirt med denna text
Citera
2006-05-23, 12:00
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Blade
Haha, det var ju en suverän slogan! Den skulle man ha på en t-shirt.

Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen
Fy faan vad roligt, STOR HUMOR

Ska banne mig fixa en T-shirt med denna text.

Copyright Bastardo, 2006. För varje tröja ni trycker så måste ni sätta in 50 öre på mitt schweiziska off-shore konto.
Citera
2006-05-23, 21:54
Medlem
Kanske redan nämnt, men, Korvbrödsbagarn (borde det inte heta Brödkorvsbagarn med tanke på deras reklamer egentligen?) nya reklam, där en liten unge med utländsk bakgrund och bryter på svenska säger:
Självklart heter det bröd med korv, vet väl varenda svensk..

Känns bara så typiskt politikst korrekt att en invandrare ska säga: Vet väl varenda svensk...
Citera
2006-05-23, 23:20
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Jag stör mig på den ryske versionen av Günther, vad han nu heter. Ni vet han med 222 flickvänner och kylen full av festis. Den såg jag på bio, smått skönt att teven är paj.

MVH
/Herr Lindholm
Han är ju skön! Har du läst hans blogg? HAHA så jävla bra.
Citera
2006-05-27, 21:14
Medlem
typhios avatar
Jag vet inte varför men jag retar mig något så in i norden på den där reklamen där två nyckelpigor jökar i en bil så den gungar.

Jag har inte hatat en reklam så mycket sen lilla Johan var kinkig....

Cheers
Citera
2006-05-27, 22:02
Medlem
Någon som kommer ihåg den där skit reklamen för personsökare som gick för en massa år sedan med den där kvinnan som kliver ut från nån butik samtidigt som hennes sökare piper och vakten tror att hon snattat. Jag ska bara ringa kläcker hon ur sig och allt e lungt. Den störde jag mig enormt på när den gick.

Nu e det nog reklamen för nån kina mat med mr jamamoto som får mig att snabbt byta kanal.
Citera
2006-05-27, 23:21
Medlem
Pirre77s avatar
Brukar resa mig upp ur tv-soffan illa kvickt när det blir reklam, jag hatar rent ut sagt skiten! Likförbannat går det vissa gånger inte undvika att se reklamen, och bland det värsta jag sett den senaste tiden är ju alla dessa nördfilmer från vodafone, allvarligt, BLIR man sugen på att byta till vodafone efter att ha sett den där blonde fånen? Allvarligt talat?

En annan jag inte tål är den där för eniro, de där äckliga småkrypen som man bara vill skicka i omloppsbana runt jorden medelst brännbollsträ...

En tredje jag inte tål är den där chokladen "merci". Dampungen i den där reklamen för canaldigital eller vad det nu är stör jag mig också på.

ALLA reklamfilmer som till sitt ursprung är tyska och som blivit dubbade till svenska har jag också svårt för (t.ex. ajax, riesen m.fl).

Sen funderar jag nästan på att genomföra ett könsbyte, för det verkar inte finnas några lyckligare varelser än tjejer som har mens. Jag har försökt påpeka det där för min sambo ett par gånger att det där med att ha mens inte kan vara så jäkla jobbigt Jag menar, titta på tjejerna i reklamfilmerna för bindor & tamponger! De reser iväg utomlands, de klättrar i berg, de tar medaljer i simning, de raggar upp kåta killar på krogen, de kör stenhårda aerobicspass osv och ALLT med ett stort jäkla leende på läpparna... Så reagerar inte min tjej under mensen kan jag säga...

Skulle kunna sitta här hela kvällen och häckla reklamfilmer, men det får räcka med ovanstående...
Citera
2006-05-28, 00:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Sen funderar jag nästan på att genomföra ett könsbyte, för det verkar inte finnas några lyckligare varelser än tjejer som har mens. Jag har försökt påpeka det där för min sambo ett par gånger att det där med att ha mens inte kan vara så jäkla jobbigt Jag menar, titta på tjejerna i reklamfilmerna för bindor & tamponger! De reser iväg utomlands, de klättrar i berg, de tar medaljer i simning, de raggar upp kåta killar på krogen, de kör stenhårda aerobicspass osv och ALLT med ett stort jäkla leende på läpparna... Så reagerar inte min tjej under mensen kan jag säga...

Skulle kunna sitta här hela kvällen och häckla reklamfilmer, men det får räcka med ovanstående...

Det är väldigt underligt att det enligt reklamerna ska vara en "fröjd" att ha mens för att man använder en viss sorts bindor eller tamponger. Själv vill man helst dricka läsk, äta choklad och knappra piller pga den jävla smärtan som kan infinna sig.
Citera
2006-05-28, 00:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiddekaga
Kanske redan nämnt, men, Korvbrödsbagarn (borde det inte heta Brödkorvsbagarn med tanke på deras reklamer egentligen?) nya reklam, där en liten unge med utländsk bakgrund och bryter på svenska säger:
Självklart heter det bröd med korv, vet väl varenda svensk..

Känns bara så typiskt politikst korrekt att en invandrare ska säga: Vet väl varenda svensk...

grejen är att killen sa svenne förut men de har tydligen ändrat. Detta är jag nästan helt säker på. Stör mig ocksp på den reklamen främst hur den där människan tar ut korvbrödet ur förpackingen. Det är något med det, som gör att det krype ri kroppen på mig av obehag.

Böjer sig fram och tar sakta, sakta ut det.
Citera
2006-05-28, 12:10
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Det är väldigt underligt att det enligt reklamerna ska vara en "fröjd" att ha mens för att man använder en viss sorts bindor eller tamponger. Själv vill man helst dricka läsk, äta choklad och knappra piller pga den jävla smärtan som kan infinna sig.

Instämmer till fullo. Det låter som du gör på samma sätt som min sambo, choklad och andra godsaker är det enda som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in