Brukar resa mig upp ur tv-soffan illa kvickt när det blir reklam, jag hatar rent ut sagt skiten! Likförbannat går det vissa gånger inte undvika att se reklamen, och bland det värsta jag sett den senaste tiden är ju alla dessa nördfilmer från vodafone, allvarligt, BLIR man sugen på att byta till vodafone efter att ha sett den där blonde fånen? Allvarligt talat?
En annan jag inte tål är den där för eniro, de där äckliga småkrypen som man bara vill skicka i omloppsbana runt jorden medelst brännbollsträ...
En tredje jag inte tål är den där chokladen "merci". Dampungen i den där reklamen för canaldigital eller vad det nu är stör jag mig också på.
ALLA reklamfilmer som till sitt ursprung är tyska och som blivit dubbade till svenska har jag också svårt för (t.ex. ajax, riesen m.fl).
Sen funderar jag nästan på att genomföra ett könsbyte, för det verkar inte finnas några lyckligare varelser än tjejer som har mens. Jag har försökt påpeka det där för min sambo ett par gånger att det där med att ha mens inte kan vara så jäkla jobbigt

Jag menar, titta på tjejerna i reklamfilmerna för bindor & tamponger! De reser iväg utomlands, de klättrar i berg, de tar medaljer i simning, de raggar upp kåta killar på krogen, de kör stenhårda aerobicspass osv och ALLT med ett stort jäkla leende på läpparna... Så reagerar inte min tjej under mensen kan jag säga...
Skulle kunna sitta här hela kvällen och häckla reklamfilmer, men det får räcka med ovanstående...