2006-06-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnk
Jag hatar en Libero-reklam som jag iofs inte har sett på ett par år.

"Hej, jag heter Anton, och min mamma hon är snäll, men man måste äta då och man måste sova då.
Här är vår soffa av äkta sidentyg, och nu tänker jag kissa på den men mamma bara ler. Vad är Hemligheten mamma?
Mamman: Nya Libero Baby 1 och 2 med allround system förhindrar läckage, också vid mage och rygg.
Ungjävlen: Nu tänker jag bajsa också!

Reklamrösten: Libero, det känns tryggt.

AAAAAAAAARGH!!! Hata!
Men du har ändå lärt dig den utantill. "Vad är hemligheten?", har väl blivit ett bevingat uttryck.
Citera
2006-06-03, 14:40
Medlem
284366s avatar
Anti. Stackars brud i den reklamen, hon förnedrar sig verkligen maximalt. Inte nog med att hon gör reklam för munssårsalva, hon står dessutom och snackar om att hon förut brukade gegga in käften i kaffesump, tandkräm och all möjlig skit innan hon kom på att det faktiskt fanns munssårssalvor.
Citera
2006-06-05, 20:45
Medlem
Nytt hatobjekt: de jävla caffe latte-reklamerna
Otroligt dåligt dubbade och den gråtande tjejen i bilen får det att klia i nävarna. Är det tysk-producerat skit igen?
Citera
2006-06-06, 01:13
Medlem
Spider Mikes avatar
Kanske tagits upp.Men "it's pasta and bladspenat" var det värsta jag sett
Citera
2006-06-11, 10:09
Medlem
Ninjans avatar
Allt rött blir blååttttttttt

Här pratar vi dålig casting och helt poänglös reklam. Shit vad den är usel och på så många plan samtidigt. Maken till tam elvis får man leta efter.

Kuriosa är att nörden med glasögon som tar tårta först, käkade frukost på samma fik som mig förra söndagen (ja, ni får lov att röra mig)
Citera
2006-06-11, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan

Här pratar vi dålig casting och helt poänglös reklam. Shit vad den är usel och på så många plan samtidigt. Maken till tam elvis får man leta efter.

Kuriosa är att nörden med glasögon som tar tårta först, käkade frukost på samma fik som mig förra söndagen (ja, ni får lov att röra mig)

Jag hoppas du gjorde din medborgerliga plikt och gjorde permanenta linser av hans glasögon..
Citera
2006-06-12, 02:14
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan

Vidrig jävla reklam, blir förbannad när jag ser den. Kan inte vara bra reklam för
Telenor när varumärket kopllas till den där äckelreklamen. Mår fysiskt illa abv den reklamen.

En annan vidrig reklam är "Denford" reklamen på National geographic. Äcklig dansk gubbe med svullbuk som gurglar fram nåt skit.
Citera
2006-06-14, 17:21
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JRA
Nytt hatobjekt: de jävla caffe latte-reklamerna
Otroligt dåligt dubbade och den gråtande tjejen i bilen får det att klia i nävarna. Är det tysk-producerat skit igen?

Såg den alldeles nyss. Drog av ljudet. Jag vill slå henne hårt. Horjävel
Citera
2006-06-14, 20:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
hatar reklamen fär almondy chessecake. Då textningen är vad den där kvinnan tänker

-Har du gjort allt detta själv?
- Ja alldeldes själv.
Som egentligen blir. Är du trög eller. Jag har tre barn, en hund och en man som spelar golf.

Eh. Fråga 1. varför är det så imponerande att ha bakat?
Fråga 2. Trebarn, hund och en man som spelar golf. Skulle detta vara något extremt hinder att baka. Min mamma bakade när jag var liten, vi hade hund.

Folk som hela tiden skyller på att de inte hinner saker för att de har barn, måste ha extremt bortklemmade barn. Annars skulle man göra barnen delaktiga i det hela.
Citera
2006-06-17, 19:05
Medlem
Baggelitos avatar
Hata!

GUUUUUD SÅ RETRO!!!!!!!! VA MYSIGT!!!!!!!

<host>h o m o<host>

Hata hans röst!!!!!!!
Pressbyråns reklam går mig verkligen på nerverna och de äckliga "du du dududududu" ljudet, arghhhhhhhhhhhhhhhh.
Citera
2006-06-23, 12:05
Medlem
Poogles avatar
Jag spyr på ComBo reklamen (Com hem)!

"Öhh, tyvärr Madde ja sa centraaaalt!"
Citera
2006-06-23, 14:41
Medlem
Hatar verkligen Eniro reklamerna med de där små äckliga gulklädda trollen (eller vad fan det nu är).

Den senaste Eniro reklamen är ju verkligen för jävla jobbig.
När det är någon bakfull snubbe som ligger på en soffa hemma hos någon brud. Han frågar efter något hämtmat ställe. Trollen säger något nummer och säger sen:

"Pröva speciallen, den är gryyyyyym!"

Sen säger det äckliga tjejtrollet:

"Men ring nu då, din...!"

USCH!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här