2014-03-24, 22:29
Medlem
negerapans avatar
Carglass - hur fan ser snubben ut?
Citera
2014-03-25, 00:09
Medlem
Snobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerapan
Carglass - hur fan ser snubben ut?

Hahaha han med tänderna.
Citera
2014-03-25, 09:45
Medlem
mephedrons avatar
Fettot på comhem (kom bort) som tror hon är "cool" för hon använder ungdomliga ord som episk och lagga.. Hatar henne!
Sen den värsta reklamen av alla och då menar jag ALLA deras reklamer: MERCI!!!!

Ps rix morronzoo förtjänar också en Plats i helvetet
Senast redigerad av mephedron 2014-03-25 kl. 09:47.
Citera
2014-03-25, 12:38
Medlem
mephedrons avatar
Såg nyss en jobbig reklam om acne-medel.
En "kändis" jag aldrig hade hört talas om sa "det här hjälpte mig att få bort mina Finnar. Men du behöver inte vara stjärna för att det ska fungera!"
Citera
2014-03-25, 20:36
Medlem
DETTA: https://www.youtube.com/watch?v=T8nJKWJTsUg

Samsungs promo-video för deras nya "klocka", som blåtand-kopplas till luren, och det ska ju vara så jävla bra tydligen.
Citera
2014-03-26, 19:21
Medlem
hazard simpsons avatar
flygresor.se

Håll käften för fan innan jag slår ut tänderna
Citera
2014-03-27, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Jag fattar inte varför ingen har kastat den där skitreklamen med någon efterbliven brud med talfel. Det är en optikerreklam. SYNUNDESÖÖKNING och Bott(Bort), nu hade dem tydligen ändrat i reklamen men hon låter lika tillkrystad ändå, vem fan är det som väljer rösterna egentligen.
Tack för det här, då var jag inte dum i huvudet alltså. Har stört mig så inåt jävla helvete på just SYNUNDESÖKNING och BOTT. Hur fan lät dom det gå igenom, men ännu konstigare att dom ändrat nu i efterhand.
Tillägg till tråden, bältros reklamen. Ett jävla ältande med namnet Sture av en kärring som tvingar med nån karl hela iden på olika aktiviteter istället för sin man som är hemma o har så ont av bältros. Stanna hemma kärring o ta hand om din gubbe istället för att äta bröllopsmiddag (eller vafan det nu är) med nån annan. Sture?
Citera
2014-03-29, 02:30
Medlem
Går två jävligt irriterande radioreklamer just nu.

Ena är reklamen för Preems "frukostpåse". Tjatig som fan, har lovat mig själv att aldrig köpa någon "frukostpåse" därifrån.

Andra är reklamen för Cheapy bygghandel. Citat ur reklamen; "äntligen ett nytt reklamblad med fina erbjudanden från Cheapy bygghandel!".
Just ordet "äntligen" får mig att se rött. Vem fan går runt och längtar efter, samt blir så glad över att få ett jävla reklamblad i brevlådan?!
Citera
2014-03-29, 12:10
Medlem
Jackpotjoy reklamerna, speciellt den med kvinnan som berättar att hon sket på sig när hon spelade, syftet med reklamerna är väll att man ska tro att alla som spelar är efterblivna så det ska vara lätt att vinna.
Citera
2014-03-29, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik420
Jackpotjoy reklamerna, speciellt den med kvinnan som berättar att hon sket på sig när hon spelade, syftet med reklamerna är väll att man ska tro att alla som spelar är efterblivna så det ska vara lätt att vinna.
Ja herregud jävla wt reklam och bolag.
Speciellt när hon sjunger "tiki tiki mahiki" jag har bara lust att avrätta henne värre än gestapo skulle gjort, fy helvete vad arg jag blir..
Citera
2014-04-02, 21:49
Medlem
T51-Bs avatar
Pantamera kan ju bara dö. Låter ju som om de sjunger "vi-är-pantade-pantade-paaantadeeee".

Värst är när den där tanten ska vara med och dansa, är det deras socialsekreterare eller?!
Citera
2014-04-03, 23:37
Medlem
Lendo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här