2008-03-14, 22:32
Medlem
Unibets och Burger Kings reklamer får mig att vilja strypa närmsta barn.
Citera
2008-03-17, 01:02
Medlem
Tmïnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djglobe
Unibets och Burger Kings reklamer får mig att vilja strypa närmsta barn.

särskilt eftersom Angus är i det närmaste helt smaklös...

Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Du också, jag visste att jag inte var en ensam sur jävel. Nu så är det väl ajax reklamen som stör mig, den med ungen som springer upp för den VITAtrappen inomhus MED MF SKOR och morsan inte verkar bry sig nämnvärt och den där jävla sliskiga spanska kuken som dubbat säger "AJAX professional Sussane" och tar bort all skit. Jag ska söka upp och personligen tortera den där vitrockbärande jäveln.

Ursäkta om detta lät offensivt, men äh, det är så jag känner mig angående tvättskit som skitar ner och stinker mer än det hjälper.

inget att be om ursäkt för, är mest glad över att någon tycker som jag
Citera
2008-03-20, 23:29
Medlem
Julmustmans avatar
Honda Civic reklamen

Är det bara jag som vill ta en 12 gauge och skjuta den där förbannade fåglen :@

Att bilen ser ut att vara gjord runt 90talets mitt gör det hela värre skitful!
Citera
2008-03-21, 21:29
Medlem
Indianpundares avatar
Den värsta som kommit nu MÅSTE vara Coop-reklamen där en fjolla står och säger:

Vi hade påsktema på hemkunskapen bla bla.
Citera
2008-03-21, 23:02
Medlem
Erik Gadd som gör reklam för sin låt o nån jävla mobil...vidrig...
Citera
2008-03-23, 19:27
Medlem
KoettFaerss avatar
Eric Gadds smörja för tre, alla teliareklamer med den där äckliga familjen, alla halebopreklamer, alla parlinoreklamer, valios reklamer, becels reklamer, Mc Donald's temaburgerreklamer m.m.
Citera
2008-03-23, 20:03
Medlem
Brutors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Eric Gadds smörja för tre

Något jag nästan blev rädd för var den feta negern i Ikea reklamen som bara hoppa fram i rutan och: "ALLÅ!"

usch!
Citera
2008-03-23, 21:38
Medlem
all reklam man sitter framför tv och får hoppa efter fjärrkontrollen när reklamen kommer pga ljudet går upp med 20 db ..
hatar reklam
Citera
2008-03-23, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julmustman
Honda Civic reklamen

Är det bara jag som vill ta en 12 gauge och skjuta den där förbannade fåglen :@

Att bilen ser ut att vara gjord runt 90talets mitt gör det hela värre skitful!

Haha, den är stört skön :-D Fast Toyatas hybrid reklam är ännu bättre.
Citera
2008-03-23, 22:12
Medlem
yeah´ss avatar
Dom jävla jambarklamerna som uppmanar en att tanka ner bilder på halvnakna brudar till mobilen!
Citera
2008-03-24, 00:23
Medlem
F5MMANs avatar
Hatar som tidigare nämnt Telia familjen reklamerna, och Parlino!
Är det roligt på något sätt eller? Att de har tagit fram gula "trädgårds"-tomtar och spelar in ljudet baklänges? Så jävla simpelt, drygt och billigt.

Har också länge velat klaga på den jävla lantkärringen som har ställt upp i (MÄRKE?)mjölkreklamen! Hon står med sin unge på axlarna och pratar med kossor, och i en annan reklamfilm så står den jävla lantpigan i köket och "mu"-ar! Fan vad arg jag blir när jag ser henne.

EDIT: Rädda Barnen reklamen skapar ju huvudvärk när man hela tiden hör den skrikiga låten efter den avancerade inzoomningseffekten.
Hjärt och Lungfond-reklamen är ganska långtråkig när kärringhelvetet sitter där och tjatar i en flerminutig lång reklamfilm.

EDIT2: Nu när jag tänker efter så har reklamer förstört en mängd låt-klassiker genom att spela sönder låten tusentals gånger per dag. Jävligt synd då man verkligen tycker om låten, men förknippar den sedan med en skitreklam.¨
Tösen i ProVivareklamerna är fan av den värsta sorten! Hennes röst skär ju som ett rivjärn genom kroppen.
Senast redigerad av F5MMAN 2008-03-24 kl. 00:36.
Citera
2008-03-24, 14:36
Medlem
TV-reklam som får er att bli fysiskt arga!

Nya som gamla tvreklamsnuttar, vilka har fått er att vilja slänga in kvällsgroggen i väggen, och lusten att sparka in tv´n?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in