2026-09-02, 14:17
Medlem
Nej, det har verkligen inget med rasism att göra att få ut 2 miljoner utrikesfödda eller inrikesfödda med utlandsfödda föräldrar. Inte alls. Rasism är en gullegull ideologi.

Väx upp för fan.
Citera
2026-09-02, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_s85
Överdrivna påhittade historier om hela händelsen.
Stämmer det verkligen att dom hoppat på BO?

Kan det ha varit liknande fallet med den svenska polisen i Danmark? Ett slag som tog illa? Alternativt slog i huvudet i fallet?

Det är förvisso troligtvis spekulationer som du är lite inne på men att dö efter en olycklig träff eller att ha slått huvudet i marken tror jag nog är relativt sällsynt jämfört med övervåld inte minst när alkohol är inblandat. Någon i tråden som uppger sig ha läst en av männens tidigare domar (den som blivit dömd för misshandel) va inne på att det även där fanns sådana inslag i den händelsen, sen att en av männen verkar vara misstänkt för dråp och den andra grovt vållande är också rätt talande om det stämmer.
Citera
2026-09-02, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Jag påpekade detta i tidigt skede i tråden.

Jag hittade också henne på lexbase för vad dock kan jag inte se då jag är inte medlem där.

Aha, missade ditt, ja nåt verkar det vara väl, men bara 19 år
Citera
2026-09-02, 14:22
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruktfabrik
Att det finns förmildrande omständigheter som gör att man satt brottsrubriceringen som dråp innebär just det - att det finns förmildrande omständigheter. Varför skulle jag sitta och tro vilken/vilka förmildrande omständigheter som föreligger i detta fall?
Du har ingen tanke på om vad det skulle kunna vara så efter det vi vert? Finns inte mycket annat det skulle kunna vara. Det är inget barmhärtighets mord. Så det är med största sannolik som jag skrev. Han började de gick i försvar sen slutar det i övervåld för tappade steroid missbrukare som druckit har alla spärrar släppt.
Citera
2026-09-02, 14:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av karlgunnar
Vita äckliga jävla incelnazister alltså, hoppas dom får vad dom förtjänar i fängelset.
Klart de får, det säkerställer Socialdemokraterna och Vänsterpartiet:

Egen cell, tv, gym, playstation, fredadagsbingo, filmkvällar, aktiviteter, godis, besök, permissioner efter 6 månader och sist men inte minst i en bostad nära dig - innan 2030.
Vi måste rehabilitera!

Citat:
Ursprungligen postat av Tage-from-Skagen
Haha, okej.
Så svenskar mördar bara, dom tafsar inte. Okej!

Säg till alla snuskgubbar som köper sex och äcklar sig med minderåriga i Thailand och Filippinerna. Eller äckelgubbarna på Dumpen.

Svenskar är inte immun mot att begå sexualbrott.
Senast redigerad av Gunn-den-4de 2026-09-02 kl. 14:30.
Citera
2026-09-02, 14:23
Medlem
Citat:

Jag hittade också henne på lexbase för vad dock kan jag inte se då jag är inte medlem där.
Känns inte relevant. Att hon finns där har knappast med saken att göra.
Citera
2026-09-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Partiet Ambition Sverige lägger inlägg på ansiktsboken om att det är invandrare.

Jag såg just realen med en representant för detta parti sitta och berätta att det var minsann invandrare som mördade mannen i Karlstad, den gubben ångrar sig nog oändligt mycket just nu.
Att inte någon plockat bort videon är en fullständig gåta, men det saknas kanske Ambitioner....
Citera
2026-09-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Teo och Sebastian sägs det att de heter, mgm alltså.

Finns inga foto el dyl?

Finns namn och bild på Samnytt för den som är intresserad. Syns direkt att det inte står rätt till i huvudet på någon av dem.
Citera
2026-09-02, 14:26
Medlem
2560ps avatar
Citat:

Misshandel, hon örfilade en snubbe 2022
Citera
2026-09-02, 14:26
Avstängd
Mycket spekulationer finns ja..

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Läs tråden. Mycket info finns
Citera
2026-09-02, 14:27
Avstängd
vem över 12 har tiktok?

Citat:
Ursprungligen postat av fruktfabrik
Riks Tiktok-kanal har gått ut med bilder, inget som sticker ut med just dom bilderna ioförsig
Citera
2026-09-02, 14:29
Medlem
Andymeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Så du hoppas dina brorsor skall släppas efter förhandling? Lite sent påtänkt.

Blir svårt att få fast den som dräpte. Båda kan ju inte vara dråpare.
Båda är dråparen. Är man två som misshandlar så är man lika skyldiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in